printlogo


کد خبر: 258831تاریخ: 1401/8/12 00:00
خبر



بعد از تعطیلات کمپ حاضر می‌شود
طبق گفته معاون استقلال چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی آماده است که تا 8-7 روز دیگر یعنی بعد از تعطیلات این امکان وجود دارد که استقلالی‌ها از آن استفاده کنند. البته 10 درصد کار ساختمانی آن مانده که بنا به وعده مسئولان استقلال آن هم انجام خواهد شد. همچنین این مقام مسئول استقلال ابراز امیدواری کرد که نه تنها کمپ حجازی بلکه زمین تمرینی انقلاب نیز مکان تمرین این تیم باشد.
 استقلال همیشه در تمام فصول لیگ برتر با مشکل زمین تمرین مواجه بود و همین مسأله باعث شده که مربیان این تیم ابراز نارضایتی کرده و خواهان زمین تمرین ثابت باشند.
 با وعده مسئولان استقلال قرار است زمین تمرینی کمپ ناصر حجازی به‌عنوان زمین تمرینی ثابت در اختیار تیم استقلال باشد.
البته مخاطبان فوتبال امیدوارند در فصل جاری این وعده‌ها محقق شده و استقلال از خانه به دوشی راحت شود.
 
حضور سر بر مزار حاج قاسم سلیمانی
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده و چند تن دیگر از مسئولان باشگاه استقلال سر مزار سردار سلیمانی حاضر شدند و با قرائت فاتحه‌ای، یاد این سردار بزرگ را گرامی داشتند. فتح‌الله‌زاده بعد از حضور بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی به این نکته اشاره کرد که ایشان اسوه تقوا، معرفت و مرام پهلوانی بودند و همه باید از او الگوبرداری کنند.
 
 استقلالی‌ها در حلقه محاصره هواداران کرمانی
 استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفداری هستند که نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرهای ایران نیز طرفداران زیادی دارند.
 استقلال که برای انجام بازی سوپرجام به کرمان رفته بود اصلاً در این شهر احساس غربت نکرد. مردم خونگرم و فوتبالدوست کرمان از بدو ورود استقلالی‌ها از آنها استقبال گرمی کردند.
 بازیکنان و کادرفنی استقلال باورشان نمی‌شد که اینقدر در شهر کرمان هوادار داشته باشند.
البته این استقبال و شور و هیجان فقط مختص ورود استقلالی‌ها به کرمان نبود و تیم استقلال روز گذشته وقتی قصد داشت عازم ورزشگاه شده و خودش را برای بازی با نساجی آماده کند در حلقه محاصر علاقه‌مندان به این تیم گیر افتاد. با شرایطی که برای استقلال در کرمان پیش آمد آنها برای حضور در بازی سوپرجام احساس غربت نکردند.
استقلالی‌ها بعد از این بازی به‌مدت دو هفته تعطیل شدند تا بعد از این تعطیلات تمرینات خود را برای حضور در دربی از سر بگیرند.
 تعطیلات لیگ برای استقلال از این بابت خیلی مهم است که آنها باید خودشان را برای مهم‌ترین بازی لیگ آماده کنند و از همین حالا محکوم به برد هستند.


Page Generated in 0.0045 sec