printlogo


کد خبر: 258825تاریخ: 1401/8/12 00:00
نقل قول


اخباری: رویای همه ما صعود از گروه است
محمدرضا اخباری درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: «طبق برنامه آقای کی‌روش و مینی‌کمپ‌هایی که داشتیم، تمرینات خوبی را انجام دادیم و بعد از اینکه بازیکنان جوان هم به ما اضافه شدند فشار مضاعف شده و امیدوار هستیم که در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.»او درباره اینکه چقدر برای حضور در فهرست نهایی امیدوار است، گفت: «همه بازیکنان امیدوار هستند. من در جام‌جهانی قبلی در مراحل آخر حضور داشتم و الان هم همه تلاشم را انجام می‌دهم که نظر کادر فنی را جلب کنم.» اخباری اضافه کرد: «بازیکنان هم با تمرینات خوب به‌دنبال این هستند که در جام‌جهانی بدرخشند. تیم‌های خوب و بزرگی در جام‌جهانی هستند. امریکایی که الان به جام‌جهانی آمده با امریکای سال ۱۹۹۸ متفاوت است و بیشتر بازیکنانش در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. رویای همه ما صعود از گروه است. کارمان سخت است اما ما با همین هدف به جام‌جهانی می‌رویم.»

ابراهیمی: ای کاش همه بازیکنان بودند
امید ابراهیمی در حاشیه تمرین دیروز تیم ‌ملی گفت: «شرایط می‌توانست بهتر باشد. یکسری از بازیکنان را به خاطر شرایط باشگاه‌های‌شان در اختیار نداریم. همان‌هایی که هستیم، سعی کردیم تمرکز و عملکرد لازم را در تمرینات داشته باشیم و برای جام جهانی آماده شویم.»هافبک الوکره درباره تأثیر حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: «شکی در این موضوع نیست چون با تجارب آقای کی‌روش که مربی بسیار بزرگی هستند، هر کسی وظایف خودش را انجام می‌دهد و شرایط مثل دوره قبل است. امیدوارم نتایج دلخواه رقم بخورد.»

تاج: فعلاً تیم امید در دستور کار نیست
در جلسه اخیر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره کادرفنی تیم امید هیچ بحثی صورت نگرفت و فقط مهران فرقانی به‌عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد. طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی درباره حضور نفراتی مثل سیدمجتبی حسینی، رضا عنایتی و محرم نویدکیا در بین گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید مطرح بود، اما هنوز هیأت رئیسه تصمیمی در این خصوص نگرفته است. از سوی دیگر، دیروز وقتی از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب جایگزین مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید سؤال شد به یک جمله مبهم بسنده کرد و گفت: «فعلاً که بحث امید مطرح نیست!» تنها فعالیت فعلی تیم امید حضور یازده بازیکن در اردوی تیم ملی است که زیر نظر کی‌روش مشغول تمرین هستند.

پاسخ مبهم نبی درباره VAR
مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ورود VAR به فوتبال ایران گفت: «تعدادی از شرکت‌ها برای این منظور پا پیش گذاشته بودند که پس از بررسی‌های صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم ضرورت دارد در این رابطه ابتدا منافع فوتبال و فدراسیون را در نظر بگیریم. قطعاً این مهم به انجام خواهد رسید.» این پاسخ مبهم در شرایطی است که داوری‌های لیگ برتر مشکلات زیادی دارد و همه تیم‌ها خواهان ورود سریع این تکنولوژی به فوتبال هستند.

 


Page Generated in 0.0055 sec