printlogo


کد خبر: 258808تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر

دیدار انصاری با درویش
در حالی که چند روز قبل درویش گفته بود چک‌های محمد انصاری به نوبت و سر موعد خود پاس می‌شود به نظر می‌رسد مدافع سابق پرسپولیس در همین ارتباط دیروز دیداری با درویش داشته است. رسانه باشگاه پرسپولیس البته ضمن اعلام این دیدار نوشت: درویش در‌ این نشست از اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی انصاری پرسید و او هم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده بویژه در مناطق محروم ارائه کرد. مدیرعامل پرسپولیس هم آمادگی باشگاه را برای مشارکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه اعلام کرد. درویش همچنین دستور داد آخرین قسط از مطالبات انصاری پرداخت شود.
 
پرداخت بدهی کورتریک
باشگاه پرسپولیس بالاخره بدهی خود به باشگاه کورتریک بابت باقی‌مانده رضایتنامه محمد نادری را پرداخت کرد. روز گذشته درویش در مصاحبه با شبکه خبر در خصوص پرونده‌های بین‌المللی تیمش گفت: مطابق اعلام AFC ما فقط پنج هزار یورو به کورتریک بلژیک بدهکاریم که امروز (سه‌شنبه) پرداخت کردیم.
 
امروز جلسه مهم مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی
مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت مالکیت ورزشگاه کاظمی توضیح داد: طبق ملاقاتی که با شهردار تهران داشتیم قرار شد سند به‌نام ما شود و ایشان قول داد این اتفاق بیفتد. فردا (چهارشنبه) دعوت شدم شورای شهر تا تکلیف سند مشخص شود. شهرداری هم این مالکیت را پذیرفت اما گفت قبلش باید در صحن شورا مطرح می‌شد و تصویب شده و به شهردار ابلاغ شود. شهرداری با این انتقال موافقت کرده و فقط باید روند اداری طی شود. حفظ و نگه‌داری ورزشگاه سالی ۱۰، ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و اگر دست ما نبود شاید تا امروز آن ورزشگاه مخروبه‌ای بیش نبود.
 
10 آذر شروع اردوی امارات
طی روزهای اخیر از مقصدهای مختلفی برای برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس یاد شده و در نهایت طبق هماهنگی صورت گرفته، سرخپوشان قرار است طی اردوی 10 روزه، راهی کشور امارات شوند. اردوی پرسپولیس از تاریخ 10 آذر استارت خواهد خورد و تا 20 آذر دنبال می‌شود و احتمالاً طی این مدت سرخپوشان چند دیدار تدارکاتی نیز در دستور کار داشته باشند.
دلیل زمان برگزاری اردو در ۱۰ آذر ماه به این خاطر است که تا آن زمان وضعیت تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده و در صورت عدم صعود تیم ملی به مرحله بعد، ملی‌پوشان این تیم می‌توانند از ۱۰ آذر در اردو حضور پیدا کنند. گفتنی است آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام‌جهانی ۸ آذر ماه مقابل امریکا خواهد بود.


Page Generated in 0.0048 sec