printlogo


کد خبر: 258807تاریخ: 1401/8/11 00:00
درویش علیه رسول پناه:
پولی را می‌خواهد که از مبلغ کمکش بیشتر بوده

بیشتر از یک روز بعد از مصاحبه رسول‌پناه علیه درویش و مدیریت او و البته سؤالاتی که درباره مسائل اقتصادی این باشگاه مطرح کرده بود درویش در مصاحبه با شبکه خبر در مورد بسته بودن حساب پرسپولیس در پی شکایت مهدی رسول‌پناه گفت: حساب بانک مرکزی باشگاه که مربوط به خزانه است توسط ایشان بسته شده و بستن این حساب به نوعی شاهکار است و معلوم است ایشان در این کار تبحر دارد. من پیش از آمدن به باشگاه در رسانه‌ها فکر می‌کردم ایشان را به خاطر توانایی مالی که دارد به باشگاه آوردند و با توجه به اینکه نه تخصص دارد نه اهل ورزش است با توجه به اینکه علاقه‌مند است و پرسپولیسی است آمده که هفت، هشت، ده میلیارد در باشگاه هزینه کند اما بعد که حساب بسته شد سؤال کردیم ایشان چقدر هزینه کرده که اینقدر طلبکار است و گفتند که نه، ایشان پولی را می‌خواهد که ممکن است حتی از پولی که داده بیشتر هم باشد و به این خاطر حساب را بسته است.
وی افزود: یک پرونده دیگر از سال ۹۴ وجود داشت که نماینده آل‌اشپورت ۲۰ هزار دلار جنس به پرسپولیس داده است. آن روز ۲۰ هزار دلار هزینه کرده که امروز می‌شود ۶۲۰ میلیون تومان اما او ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجراییه برای حساب ما گرفته و این حساب را توقیف کرده است. با چه اسنادی این مبلغ اینقدر شده؟ شاید مسئولان آن‌وقت پیگیری نکردند. آدم‌ها حرفه‌ای هستند و این شکایت را از سایپا و نفت هم کردند. ظاهراً این شکایات به یک حرفه برای آنها تبدیل شده است.
او با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس منابع درآمدی برای خود ایجاد کرده تا بدهی‌ها را از آن طریق پرداخت کند افزود: اگر همه را صرف بدهی کنیم، اصل سرمایه مردم از بین می‌رود. کمیته مصارف مقدار این موضوع را مشخص می‌کند. سعی می‌کنیم با منابعی که می‌توانیم جذب کنیم هزینه‌های باشگاه را کاور کنیم. فکر می‌کنم تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکنانش حداقل ۳۰ درصد از قرارداد و پاداش بردهای خود را دریافت کرده‌اند. این نکته را هم که می‌گویم جالب است و شاید طی 30-20 سال اخیر سابقه نداشته است؛ همه تیم‌های پایه
۵۰ درصد قرارداد خود را گرفته‌اند و چند وقت پیش نیز پاداشی داشتیم که نسبت به سال‌های قبل نتایج خوبی گرفته بودند.

 


Page Generated in 0.0055 sec