printlogo


کد خبر: 258802تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر

ادعای عجیب درویش درباره طلب بازیکنان
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در بخشی از مصاحبه خود با شبکه خبر اعلام کرد هیچ کدام از بازیکنان این تیم از باشگاه طلب ندارند. این در حالی است که بازیکنان هفته‌هاست درباره طلب فصل قبل‌شان شامل بخشی از مبلغ قرارداد و آپشن‌ها صحبت می‌کنند و خواستار پرداخت این بخش از مطالبات‌شان هستند. با این حساب باید دید بازیکنان چه واکنشی در مقابل این ادعا نشان خواهند داد.
 
برنامه تمرینی برای تعطیلات بازیکنان
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که فعلاً در خدمت تیم‌ملی هستند اما سایر بازیکنان این تیم برنامه دقیق فردی بدنسازی دارند که با نیازها و دقایق بازی آنها سازگار است. یک برنامه شامل تحرک، تمرینات قدرتی و استقامتی و کارهای کششی. بازیکنان 14 روز تمرینات انفرادی انجام خواهند داد و بعد از آن در تهران (احتمالاً 20 آبان) تمرینات گروهی شروع خواهد شد.
 
20 آبان وزن‌گیری و تست چربی
بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس از جمعه هفته قبل وارد تعطیلات شده‌اند. تعطیلاتی که قرار است تا 9 روز دیگر هم ادامه داشته باشد. با این حال طبق اعلام کادر فنی قرار است همه بازیکنان پرسپولیس شامل داخلی و خارجی در یک روز مشخص به تمرین بیایند که روز 20 آبان است. کادر فنی و به‌صورت مشخص مربی بدنساز تیم داده‌های مربوط به وزن، چربی و عضلات بازیکنان را ثبت کرده‌اند و بازیکنان در زمان برگشت، باید آمارهای مشابه را داشته باشند.
 
امروز جلسه هیأت مدیره
نشست هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی مسائل و مشکلات جاری سرخپوشان قرار است امروز (چهارشنبه) در این باشگاه برگزار شود. موضوع اصلی مورد بحث و دستورجلسه امروز هیأت مدیره پرسپولیس مسائل حقوقی سرخپوشان و روند پیگیری پرونده‌های شکایت رسول‌پناه، فرد مدعی نمایندگی شرکت آل‌اشپورت و سایر پرونده‌های حقوقی سرخپوشان خواهد بود. همچنین درباره مسائل مالی نیز صحبت خواهد شد.
 
یحیی به باشگاه اسم نداده
درویش در خصوص مذاکرات پرسپولیس برای جذب بازیکن برای این نیم‌فصل اعلام کرد این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی است و تا امروز بازیکنی به ما معرفی نکردند. گفتنی است طبق اعلام سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از روز شنبه ۱۷ دی آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه مورخ۶ بهمن ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. با این حساب یحیی بیشتر از دو ماه وقت دارد هر چند بعید نیست از همین حالا گزینه‌هایی برای تقویت تیمش در نظر گرفته باشد.
 


Page Generated in 0.0051 sec