printlogo


کد خبر: 258796تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر


اردوی خارجی آلومینیوم اراک
محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم درباره شرایط تیمش می‌گوید: «‌به تیمم افتخار می‌کنم. ابتدای فصل بدشانسی می‌آوردیم و با اینکه خوب بازی می‌کردیم، نتیجه نمی‌گرفتیم. ما و رحمتی تحت فشار بودیم، اما اطمینان داشتیم که او کارش را درست انجام می‌دهد.» او درباره تعطیلات لیگ برتر و شرایط  آلومینیوم در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: «ما روی دور برد بودیم و بیشترین ضرر را از تعطیلات لیگ می‌کنیم. با هیأت مدیره باشگاه به این جمع‌بندی رسیدیم که حمایتی چند برابری از تیم داشته باشیم. رایزنی‌های مختلفی با مدیرعامل و سهامداران شرکت آلومینیوم داشتیم و می‌خواهیم آرامش را برای بازیکنان فراهم کنیم. دوست داریم در داخل کشور اردو بزنیم، اما در صورتی که اردوها و هزینه‌ها برای اقتصاد کشور ثمربخش باشد. شاید برای اولین بار آلومینیوم اردویی خارجی داشته باشد. اگر قیمت تمام شده برای باشگاه مناسب از آب دربیاید، بین دبی و ترکیه هر کدام که ارزان‌تر باشد، اردویی خواهیم داشت.»

منصوریان: با نفت مسجدسلیمان مذاکره نکردم
صبح  دیروز اخباری در خصوص مذاکره باشگاه نفت مسجدسلیمان و علیرضا منصوریان برای جانشینی رضا مهاجری منتشر شد. علیرضا منصوریان در این باره می‌گوید: «برای آنهایی که این اخبار را منتشر می‌کنند بسیار متأسفم. اصلاً چنین مذاکره‌ای با بنده صورت نگرفته است و نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌آورند.»  او ادامه داد: «آنهایی که به انتشار این شایعات می‌پردازند، می‌خواهند تمرکز رضا مهاجری را بر هم بزنند و در روند تیم نفت اختلال ایجاد کنند. مهاجری دوست خوب من است و مطمئناً با تجربه‌ای که دارد، نفت را مثل اوایل فصل به دوران خوب باز می‌گرداند.» منصوریان تصریح کرد: «بنده این اخبار غیراخلاقی را تکذیب می‌کنم. تا الان حتی یک کلمه صحبت با مدیران نفت مسجدسلیمان انجام نداده‌ام. ضمن احترامی که برای مردم عزیز خوزستان که مثل برادر من هستند و همه از علاقه قلبی من به مردم عزیز این استان خبر دارند، برنامه‌ای برای رفتن به نفت ندارم. خبر مذاکره مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با بنده کذب و از پایه دروغ است. فقط می‌توانم ابراز تأسف کنم برای آنهایی که چنین اخباری منتشر می‌کنند.»

ابراهیم اشکش:  به صعود فکرنمی کنیم
ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی درباره بازی تیمش مقابل فجرسپاسی می‌گوید: «ما به دنبال سه امتیاز بازی برابر فجر بودیم و بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه اول تیم فجر که از پتانسیل بازیکن بسیار خوبی برخوردار است و آقای رجب‌زاده زحمت زیادی برای آن کشیده، بیشتر دقایق را در اختیار داشت اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، خیلی خوب عمل کردیم و اگر بچه‌ها دقت کافی را داشتند، مطمئناً می‌توانستیم با اختلاف چهار یا پنج گل بازی را به پایان برسانیم اما به شکلی عجیب، توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.» اشکش درباره صعود تیمش به لیگ برتر اینطور حرف زد: «من اصلاً به بحث صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کنم و تنها به این فکر می‌کنم که بازی به بازی موفق باشم.»


Page Generated in 0.0054 sec