printlogo


کد خبر: 258795تاریخ: 1401/8/11 00:00
ملوان - فولاد؛ یک شانس دیگر
بی رحم باشید!


مسابقه‌ای که قرار بود از ساعت ۱۹ روز شنبه 19 شهریور در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شود، بنا به اطلاعیه سازمان لیگ به‌دلیل شرایط آب و هوایی انزلی لغو و مقرر شد این مسابقه بعد از تعطیلات لیگ برگزار شود.
در حالی که هنوز بحثی در مورد لغو بازی ملوان و فولاد در هیچ رسانه‌ای مطرح نشده بود، بر اساس ادعای ملوانی‌ها، محمد علوی، سرپرست فولاد طی تماسی با سرپرست ملوان به باشگاه میزبان اعلام کرد که بازی لغو شده است. این اظهارنظر، ادعای پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه بود. این اتفاق در حالی افتاد که معمولاً ابتدا تیم میزبان باید از لغو بازی مطلع شود و همچنین هنوز هیچ ناظری برای بررسی ورزشگاه سیروس قایقران به این ورزشگاه نرفته بود. البته سیدمحمد علوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایسنا تماس با ملوانی‌ها و اعلام لغو بازی را رد کرد.
پژمان نوری آن روز مدعی شد که: «من نمی‌دانم چرا بازی را لغو کردند اما اینجا در ورزشگاه سیروس قایقران باران نمی‌بارید و حتی الان که بازی باید آغاز می‌شده است، داور و ناظری در استادیوم حضور ندارند. حتی ما استعلام هواشناسی را هم گرفته‌ایم، به ما گفتند از ساعت۱۰ فردای بازی در کل شهر انزلی هم باران نخواهد بارید.»
هر چه بود بازی لغو و به امروز موکول شد. این دوتیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل در اهواز رودرروی هم قرار گرفتند که فولاد با گل‌های وحید حیدریه و آیاندا پاتوسی به برتری رسید. اما امروز شرایط‌شان کاملاً متفاوت بوده و مازیار می‌خواهد با امتیاز کامل به تعطیلات برود و نکونام هم به فکر جبران شکست‌های قبلی است.


Page Generated in 0.0054 sec