printlogo


کد خبر: 258790تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر



تاریخ اردوی خارجی تراکتور مشخص شد
با تصمیم قربان بردیف، تمرینات تیم فوتبال تراکتور تا تاریخ 20 آبان ماه تعطیل است و بازیکنان و کادر فنی این تیم در این مدت به استراحت خواهند پرداخت.  همچنین طبق اعلام بردیف قرار است تراکتوری‌ها در مدت تعطیلی مسابقات لیگ دو اردوی تدارکاتی در کشورهای ترکیه و امارات نیز برپا کنند و چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار سرخپوشان تبریزی خواهد بود. در همین زمینه ایوب بهتاج،  مدیر عامل تراکتور درباره تاریخ اردوی این تیم توضیح داد: «اردوی ما تقریباً قطعی شده و به احتمال زیاد اولین اردو از 20 آبان ماه در ترکیه آغاز خواهد شد.

ناظران انضباطی در بازی سوپر جام
 بازی تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از سری رقابت‌های سوپرجام برگزار می‌شود که کوروش نیک‌اندیش به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی در این بازی حضور خواهد داشت. دیدار فوق از ساعت 16 امروز چهارشنبه برگزار می شود .

شکایت پیکان از حاج ملک
بعد از اظهارنظر قاطع کارشناسان داوری درباره تصمیم اشتباه علی بای داور مسابقه پیکان و صنعت نفت در گرفتن پنالتی برای حریف آبادانی، خودروسازان اعتراض خود را به گوش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رساندند. باشگاه پیکان صبح  روز گذشته با ارسال نامه رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسماً از علی بای بابت قضاوتش شکایت کرد. در نامه باشگاه پیکان به اشتباهات حمید حاج‌ملک داور مسابقه با هوادار در هفته دهم هم اشاره شده و آمده که اشتباهات داوران در دو هفته گذشته 4 امتیاز را از پیکان سلب کرده است. مسئولان باشگاه پیکان همچنین از کمیته داوران خواسته‌اند ضمن بررسی این اتفاقات عجیب با داوران مذکور برخورد لازم را انجام بدهند و در ادامه مسابقات لیگ برتر از داوران باتجربه برای مسابقات این تیم استفاده کنند.

فولاد برنده دعوا با دروازه‌بان استقلالی شد
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد، آرا به شرح زیر است: در پی شکایت مسلم مجدمی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 105 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 67 میلیون و 689 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 450 میلیون ریال قرار رد صادر کرد. با توجه به شکایت علی براری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. در پرونده شکایت میلاد غریبی از باشگاه خیبرخرم آباد، کمیته وضعیت قرار رد دعوی غریبی به طرفیت باشگاه خیبرخرم آباد را صادر کرد. در پی شکایت اشکان نامداری از باشگاه شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. کمیته وضعیت نسبت به دعوی محسن فروزان به طرفیت از باشگاه فولاد خوزستان، دعوی خواهان را رد کرد.
 


Page Generated in 0.0063 sec