printlogo


کد خبر: 258784تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر و مصاحبه


بوکس قهرمانی آسیا
ایران با شکست شروع کرد
رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن از ظهر دیروز (سه‌شنبه) ۱۰ آبان ۱۴۰۱ آغاز شد که در مبارزات اوزان سبک، مصطفی ریگی بوکسور جوان تیم ملی ایران با قبول شکست برابر حریف هندی از دور رقابت‌ها کنار رفت. مصطفی ریگی ملی‌پوش وزن ۵۱ کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه خود به مصاف «تیتیثان پانموت» از هند رفت که با قبول شکست برابر این بوکسور، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


داورزنی: اصل مشکل سید بحث کاپیتانی بود!
محمدرضا داورزنی پس از ماه‌ها به اظهارنظر درباره ماجرای کنار رفتن موسوی از تیم ملی پرداخت. رئیس فدراسیون والیبال درباره آن اتفاق گفت: «اصل ناراحتی به دعوت و بحث کاپیتانی مربوط می‌شد. این موضوع دو جنبه دارد یکی تیم ملی و دیگری شخص آقای موسوی که زحمات زیادی کشیده و روحیات خاص خود را هم دارد. توقعاتش از کادر فنی و نوع برخورد کادر فنی باعث دلخوری شده بود و این دلخوری به شکل دیگری بیان شد.»
او ادامه داد: «شاید نظر کادر فنی هم این نبود که به آقای موسوی توهین شود. شاید به عنوان بازیکن باتجربه انتظار دیگری داشت. این موارد بعدها به گوش من رسید. پرداختن به این مسائل مشکلی را حل نمی‌کند و شاید فضای عمومی ما را ملتهب کند. در طول ۱۰، ۱۵ سال گذشته به دفعات توقعاتی از سوی برخی بازیکنان مطرح شده که پرداختن به آن شاید حرمت‌ها را از بین ببرد.»


مشایخی: تیم ملی نیاز به هماهنگی دارد
سجاد مشایخی گارد رأس تیم ملی بسکتبال درباره شرایط این تیم برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ گفت: «همه بازیکنان در لیگ بازی کرده‌اند و نسبتاً آماده هستند. نفرات دعوت شده به اردو شرایط بدنی خوبی دارند و از نظر من آمادگی نسبی در تیم وجود دارد و فقط نیاز به هماهنگی داریم. در این یک هفته تعدادی از بازیکنان درگیر مریضی شدند که نگذاشت خیلی خوب تمرینات گروهی را انجام دهیم اما رفته‌رفته در این هفته باقی‌مانده شرایط بهتر می‌شود. در مجموع باید به هماهنگی بیشتری برسیم که در هفته جاری این اتفاق رخ می‌دهد.»


آغاز اردوی آب­‌های آرام از فردا
دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام الف و ب از فردا در دریاچه آزادی و ۹ استان تحت نظر پدرو سنا برگزار خواهد شد. این اردو تا ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت. پدرو سنا سرمربی و ایمان پورعزیز و مهسا مجللی (مربیان)، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان و مجتبی تاج‌محمدی و کیمیا مصطفوی (روانشناسان) اعضای کادر فنی تیم ملی آب‌های آرام را تشکیل می‌­دهند.



 


Page Generated in 0.0056 sec