printlogo


کد خبر: 258783تاریخ: 1401/8/11 00:00
بازی حساس هراز – سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال
باخت اول یا تمدید صدرنشینی؟

هفته هفتم لیگ برتر والیبال عصر امروز به میزبانی شهرهای گرگان، تهران، اردکان، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد برگزار می‌شود. هفته‌ای که یک بازی حساس و هیجان‌انگیز در دل خود دارد و دو تیم اول جدول را به یک چالش اساسی میهمان می‌کند.
در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان که به ترتیب با ۱۷ و ۱۵ امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، به مصاف هم می‌روند.
این دو تیم بالانشین در حالی به مصاف هم می‌روند که تا همین هفته پیش، هر دو با 5 پیروزی، تنها تیم‌های بدون باخت لیگ بودند. با این حال باخت غیرمنتظره سیرجانی‌ها برابر شهرداری ارومیه و برد هراز، باعث شد تا هراز با 6 پیروزی، برای اولین بار به صدر برسد و جای فولاد سیرجان را بگیرد.
رقابت امروز حالا جدالی است بر سر همین جایگاه اولی. رتبه‌ای که هراز می‌تواند با پیروزی آن را نگه دارد و فولاد سیرجان نیز به‌دنبال این است که با شکست تیم آملی، صدر را یک بار دیگر در اختیار گرفته و همزمان نخستین باخت حریف را هم ثبت کند.
 سازمان لیگ در هفته گذشته اجازه برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و نیان الکترونیک را به‌دلیل بدهکاری تیم مس نداد و چند روز بعد در اطلاعیه‌ای نتیجه این دیدار را سه بر صفر با امتیاز مشابه ۲۵ بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام کرد.
هر چند تصور می‌شد نتیجه این بازی باخت فنی اعلام و مس به‌دلیل عدم حضور در دو مسابقه از لیگ کنار گذاشته شود، اما این اتفاق نیفتاد و محسن ترابی رئیس سازمان لیگ بحث باخت فنی را منتفی و حضور مس در ادامه لیگ را بلامانع اعلام کرد.
در دیگر دیدار حساس این هفته و در دربی استان گلستان، پاس گرگان به مصاف شهرداری گنبد خواهد رفت.
برنامه کامل هفته هفتم:
پاس گرگان _ شهرداری گنبد
پیکان تهران _ شهرداری ارومیه
 ایفاسرام اردکان _ گیتی پسند اصفهان
 فولاد سیرجان ایرانیان _ لبنیات هراز آمل
 هورسان رامسر _ مس رفسنجان
راهیاب ملل مریوان _ شهداب یزد
 نیان الکترونیک خراسان _ سایپا تهران
 


Page Generated in 0.0056 sec