printlogo


کد خبر: 258777تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر



برگزاری کمیته انضباطی، فاجعه اسپانیا
غیبت پژمان و جلسه بی‌نتیجه
جلسه کمیتـــــــــــــــــــه انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی برگزار شد. این جلسه با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و افراد خوانده شده به این جلسه به جز پژمان درستکار برگزار شد. علیرضا دبیر در ابتدای جلسه با بیان این‌که به‌عنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، جلسه را ترک کرد.
 
غیبت پژمان درستکار
یکی از افراد خوانده شده به این جلسه پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بود که به‌دلیل مشغله نتوانسته بود حضور پیدا کند. فاطمه زرین‌ماه رئیس کمیته انضباطی با تماس تلفنی توضیحات او را شنید. صحبت‌های تمامی کسانی که به این جلسه دعوت شده بودند استماع شد.
 
در انتظار فیلم اتحادیه جهانی
ظاهراً قرار است فیلم لحظه تزریق سرم توسط سجاد غلامی به فدراسیون کشتی ایران ارسال شود. هنوز مشخص نیست که این فیلم کمکی به نتیجه می‌کند یا نه؟ اما به هر حال کمیته انضباطی در انتظار این فیلم است که قرار است برای رئیس فدراسیون کشتی ارسال شود.
 
جلسه بی‌نتیجه
زرین‌ماه درباره این نشست گفت: «رأی کمیته انضباطی با توجه به نیاز به دیدن فیلم مربوطه، گزارش فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور نماینده این فدراسیون در جلسه و همچنین لزوم استعلام از اتحادیه جهانی کشتی و مشاهده گزارش نماینده حراست ورزش و جوانان صادر نشد. قرار است 10 روز دیگر مجدداً این نشست برگزار و نتیجه اعلام شود.»


Page Generated in 0.0054 sec