printlogo


کد خبر: 258771تاریخ: 1401/8/11 00:00
آخرین خبر

برکناری عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون در آینده نزدیک
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است. شهره موسوی از بیست و هشتم فروردین دستگیر شد و تنها در بعضی جلسات به صورت آنلاین حاضر بوده.
طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال هرگاه یکی از اعضای هیأت رئیسه در چهار جلسه رسمی غیبت داشته باشد، رئیس فدراسیون این حق را دارد تا او را عزل کرده و برای کمیته بانوان سرپرست تعیین کند تا در جلسه بعدی مجمع فدراسیون فوتبال با رأی‌گیری، نایب رئیس سوم فدراسیون مشخص شود. با این حال از اردیبهشت ماه تا هشتم شهریور که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضای هیأت رئیسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن، جلسه رسمی برگزار نمی‌کردند.
از هشتم شهریور ماه دو جلسه رسمی توسط هیأت رئیسه برگزار شده و شنبه هفته آینده سومین جلسه نیز برگزار می‌شود. به همین دلیل موسوی تنها یک جلسه با عزل از پستش با رأی رئیس فدراسیون و تأیید اعضای هیأت رئیسه فاصله دارد.

تمرین تاکتیکی تیم ملی
تمرین تیم ملی فوتبال صبح دیروز در کمپ تیم ملی برگزار شد. تمرین دیروز با حضور بازیکنان در «پک» آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن خود، در زمین شماره دو کمپ تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر و هدایت کارلوس کی‌روش انجام دادند. بازیکنان منتخب تیم امید هم همچون روز گذشته به همراه بازیکنان تیم ملی به تمرین پرداختند.
در ابتدای این تمرین بازیکنان منتخب تیم امید و بازیکنان تیم ملی در دو گروه تمرین تاکتیکی انجام دادند و پس از انجام دیگر بخش‌های تمرین به بازی درون تیمی مشغول شدند.

دعوت 35 بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۱۵ تا ۲۵ آبان‌ماه در مجموعه ورزشی الیاف برگزار و ملی‌پوشان در این اردو دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار می‌کنند.
به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ۳۵ بازیکن را به اردو فراخواند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
افسانه چتر نور، شبنم بهشت، عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، رقیه جلال نسب، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، هستی فروزنده، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، سمانه چهکندی، مونا حمودی، نگین زندی، زهرا خواجوی، شهناز جعفری، زهرا سربالی، فاطمه مخدومی، مریم محمدی، رها یزدانی، سارا دیدار و شقایق روزبهان از کرمان، عاطفه ایمانی، سحر رمضانی از ایلام، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، ملیکا محمدی از اصفهان، هلاله عبدالهی، مریم سلیمانپور از کردستان، سمیرا محمدی، پروین فرهادی از گیلان، محدثه ذلفی از البرز، فاطمه جاویدان از فارس، مطهره دانش‌آموز از خراسان رضوی، اسما نظری از تهران.
 


Page Generated in 0.0058 sec