printlogo


کد خبر: 258757تاریخ: 1401/8/11 00:00
18 روز تا جام جهانی



سرمربی عربستان: ایران صعود می‌کند
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان پیش‌بینی کرد که ایران در جام جهانی قطر دست به تاریخ‌سازی می‌زند و راهی دور بعد شود.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در برنامه ویژه جام جهانی در قطر شرکت کرد و حرف‌های جالبی درباره گروه دوم که ایران در آن حضور دارد زد: «به نظرم ایران و انگلیس از گروه دوم صعود خواهند کرد.»
او همچنین حریف بعدی ایران را هم مشخص کرد و بر این باور است که ایران حریف سنگال در مرحله بعد خواهد شد.
 
مشکل پیش‌بینی‌ نشده انگلیس
تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر در هتل مجلل سوق الوکره، که در 15 کیلومتری خارج از شهر پایتخت قطر یعنی دوحه قرار دارد، مستقر خواهد شد. کادر فنی تیم ملی انگلیس از مدت‌ها قبل این هتل را به دلیل امکانات مجلل و نزدیک بودن به زمین تمرینی این تیم در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن انتخاب کرده است.
اما حالا نشریه میرر اعلام کرد که یک جشنواره موسیقی در مجاورت این هتل برگزار می‌شود و البته تا 28 شب متوالی ادامه خواهد داشت. در جشنواره MDLBEAST در الوکرا، 56 خواننده از جمله دیوید گتا، فت بوی اسلیم، فده لی گراند و بنی بناسی اجرا خواهند داشت.
انتظار می‌رود این جشنواره بیش از 200 هزار بازدید کننده داشته باشد و حالا کادر فنی تیم ملی انگلیس نگران است که این سروصدا و حضور پرتعداد تماشاگران، خواب و خوراک و شرایط استراحت بازیکنان انگلیسی را مختل کند.
 
درخواست عجیب رئیس جمهور مکزیک
رئیس جمهور مکزیک از بازیکنان این کشور خواست جام قهرمانی را برای این کشور به ارمغان بیاورند.
به گزارش استارنیوز، بسیاری از مکزیکی‌ها امیدوارند که تیم تاتا مارتینو به یک چهارم نهایی صعود کند، کاری که آنها چندین دهه است که نتوانسته‌اند انجام دهند. این تیم مدت‌هاست که در مرحله یک هشتم نهایی حذف می‌شود. این بار مکزیک در گروه دشواری قرار دارد و غیر از آرژانتین که احتمالاً یکی از تیم‌های صعودکننده است، لهستان و عربستان نیز حضور دارند که کار مکزیک را سخت خواهند کرد.
در این بین آندرس مانوئل لوپس اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک از اعضای تیم ملی فوتبال این کشور خواست که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را  به ارمغان بیاورند.
او همچنین خاطرنشان کرد که در کنار بازیکنان است زیرا باعث افتخار است که آنها در خارج از کشور نماینده کشور باشند.
 
بازگشت مهاجم جنجالی به مراکش
ولید الرکراکی، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش تصمیم گرفته عبدالرزاق حمدالله، ستاره گرانقیمت تیم فوتبال الاتحاد عربستان که مدت زیادی را در النصر توپ زد، به اردوی تیم ملی مراکش دعوت کند.
عبدالرزاق که بهترین بازیکن گلزن فوتبال عربستان در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، پیش از جام جهانی روسیه توسط هروه رنار، سرمربی وقت تیم ملی مراکش، از لیست سفر به روسیه خط خورد تا یکی از مهم‌ترین بازیکنان مراکش در روسیه مقابل ایران غایب باشد و حالا با چراغ سبز رکراکی، این فرصت برای او به دست آمده تا در جام جهانی قطر در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رود.


Page Generated in 0.0053 sec