printlogo


کد خبر: 258742تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر


وعده کمپ که محقق نشد
ماجرای زمین تمرینی استقلال به قضیه بغرنجی تبدیل شده است که انگار هیچ مدیرعاملی نمی‌تواند این مشکل را حل کند. فصل پیش بود که سردار آجورلو با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی وعده داد که از فصل بیست و دوم استقلال مشکل زمین ندارد و در این کمپ تمرین می‌کند؛ اما تا این لحظه که یازده هفته از لیگ برتر می‌گذرد این تیم در کمپ تمرین نکرده است و همچنان استقلالی‌ها در زمین انقلاب تمرین می‌کنند؛ در حالی که این تیم می‌تواند از داشته‌های خود به خوبی استفاده کند و کمپ حجازی می‌تواند استقلال را از خانه به دوشی راحت کرده و به تیم مستقلی تبدیل کند.
 
بازهم نگرانی در خصوص داوری
آمار و ارقامی که از قضاوت‌های بیژن حیدری بین هواداران استقلال دست به دست می‌شود نشان می‌دهد که طرفداران استقلال از بابت قضاوت این داور همدانی نگران هستند. استقلالی‌ها که معتقدند حق آنها در چند بازی توسط  این داور ضایع شده است، آمار اشتباهات دکتر حیدری را دست به دست می‌چرخانند و اعتقاد دارند اگر در بازی استقلال و نساجی خطایی در محوطه جریمه نساجی اتفاق بیفتد، حیدری پنالتی به نفع استقلال نمی‌گیرد. بازی سوپرجام بین استقلال و نساجی امروز در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود و ساپینتو دوست دارد نخستین جام خود را در این بازی به دست بیاورد. ساپینتو نشان داده اصلاً نمی‌تواند هیجانات خود را در کنار زمین کنترل کند و همین هیجانات برای داوران ایجاد دردسر کرده و آنها را وادار به دادن کارت زرد و بعضاً قرمز کرده است. سرمربی استقلال به دلیل این رفتارهای خود بعید نیست دوباره با واکنش حیدری و کارت از جانب او مواجه شود.
 
حسین کاظمی روی مدار درست
حسین کاظمی بازیکن سابق استقلال سرمربی تیم دسته سومی کیا شاهرود شد. کاظمی که در دوران بازی خود یکی از بهترین و مؤثرترین‌ بازیکنان استقلال بود توانست یک بار دیگر سرمربی تیم‌های دسته سومی شود. کاظمی با این انتخاب نشان داده که قصد دارد پله‌های ترقی را یکی یکی طی کند و با برنامه‌ریزی درست به سطح بالاتری از حرفه مربیگری برسد. استقلال طی سال‌های اخیر نماینده‌های زیادی در سطح لیگ برتر در حرفه مربیگری داشته است و با حضور مربیانی مثل کاظمی تعداد آنها هر روز بیشتر می‌شود. آرش برهانی هم با قبول تیم‌های دسته پایین‌تر توانست خودش را به استقلال نزدیک کند و در حال حاضر رئیس آکادمی فوتبال استقلال است و این سمت برای او یک افتخار محسوب می‌شود. استقلال در سطح پایه‌ها باز هم می‌تواند نماینده‌های دیگری داشته باشد.


Page Generated in 0.0048 sec