printlogo


کد خبر: 258736تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر


صعود احتمالی با دو ستاره ایرانی
بارسا و پالما در دو مسیر متفاوت
تیم فوتسال پالما اسپانیا با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ملی‌پوش ایرانی خود در گروه ۱ از سطح A مرحله اصلی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر اسپورتینگ پاریس و تساوی مقابل غیرت قزاقستان و اندرلخت بلژیک، صدرنشین شد و به مرحله الیت راه یافت. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا پرتغال و بارسلونا اسپانیا هم در گروه‌های دیگر صدرنشین شدند تا به همراه پالما، تشکیل‌دهنده سید نخست مرحله الیت باشند. در واقع اسپورتینگ، بنفیکا، بارسا و پالما در مرحله الیت با یکدیگر همگروه نخواهند شد. به این ترتیب پالما با سه تیم مدعی و قدرتمند دیگر در مرحله الیت روبه‌رو نمی‌شود و شانس بیشتری برای صعود به مرحله نهایی خواهد داشت. قرعه‌کشی مرحله الیت روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود و در پایان، تیم‌های صدرنشین راهی مرحله نهایی خواهند شد. فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اسپورتینگ، بنفیکا، بارسلونا و غیرت قزاقستان به مرحله نهایی راه یافتند و امسال پالما این فرصت را دارد تا در نخستین حضور اروپایی خود، صعود به مرحله نهایی را هم تجربه کند.
 
برد اومونیا و صعود سه پله‌ای
انصاری‌فرد ناکام در گلزنی
رقابت‌های هفته نهم لیگ یک قبرس پیگیری شد که در یکی از آنها اومونیا در حالی که کریم انصاری‌فرد را پس از یک مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، به مصاف آنورتوسیس رده هشتمی رفت. یاران انصاری‌فرد پس از اینکه در ۶ مسابقه اخیرشان سه شکست در لیگ یک قبرس و سه باخت در لیگ کنفرانس اروپا داشتند، به روند ناکامی‌های‌شان پایان دادند و موفق به کسب سه امتیاز مقابل آنورتوسیس شدند. اومونیا در شبی که میزبان آنورتوسیس بود، به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد و ۱۲ امتیازی شد تا جایگاه هشتم جدول را از حریف خود بگیرد و صعود سه پله‌ای داشته باشد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که پیش از این مسابقه 7 بار در لیگ یک قبرس به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، مقابل آنورتوسیس تا دقیقه ۷۷ در زمین حضور داشت.
 
تمجید از فرهاد ادامه دارد
رویکرد فنی مجیدی فوق‌العاده است
اتحاد کلباء در هفته هشتم با نتیجه 5 بر 3 النصر را شکست داد و با 14 امتیاز به رده پنجم صعود کرد. آنها با الوحده صدرنشین فقط 2 امتیاز فاصله دارند. بن هویدن، سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء گفت: «ببرها برای اولین بار موفق شدند در 8 هفته اول، 14 امتیاز کسب کنند. هدف ما، دستیابی به نتایج بهتر در مسابقات آینده است. بازیکنان اماراتی موفق شده‌اند 5 گل را برای کلباء به ثمر برسانند، در شرایطی که خارجی‌ها 7 گل را وارد دروازه رقبا کرده‌اند. این یک موفقیت دیگر است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد و نشان دهنده درستی رویکرد فنی اتخاذ شده از سوی فرهاد مجیدی است.»
 


Page Generated in 0.0050 sec