printlogo


کد خبر: 258707تاریخ: 1401/8/10 00:00
19 روز تا جام جهانی


امریکا و یک مصدوم دیگر
وستون مک‌کنی این هفته در دیدار مقابل الچه بین دو نیمه تعویض شد و در پایان بازی مشخص شد که علت تعویض شدن او مصدومیت بوده است. سایت گل می‌گوید مک‌کنی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است.
مصدومیت وستون مک‌‌کنی بدترین خبری بود که گرگ برهالتر و تیم ملی امریکا در آستانه جام جهانی 2022 قطر می‌توانستند دریافت کنند.
با اینکه برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌‌گویند این ستاره امریکایی حدود دو هفته از میادین دور خواهد بود اما با توجه به اینکه هنوز خبری قطعی درباره شدت مصدومیت او منتشر نشده است تیم ملی امریکا نگران است که این ستاره خود را در قطر در اختیار نداشته باشد.
حالا نگاه گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی امریکا، به باشگاه یوونتوس است تا بیانیه‌ای رسمی درباره شرایط مک‌کنی منتشر شود. در حالی که 21 روز دیگر به شروع جام جهانی باقی مانده طولانی‌تر شدن مدت مصدومیت مک‌کنی از دو هفته باعث می‌شود او نتواند برای تیم ملی کشورش در مقابل ایران و دیگر حریفان امریکا به میدان برود.
 
رکوردشکنی احتمالی نیمار، سوژه فیفا
مسابقات جام جهانی 2022 قطر ۱۹ روز دیگر آغاز می‌شود. در همین راستا فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار توئیتی از احتمال رکورد دوجانبه نیمار در این مسابقات خبر داد.
منظور فیفا از رکورد دوجانبه نیمار در مسابقات جام جهانی 2022 این است که در ابتدا ستاره پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند در قطر با زدن 3 گل از رکورد پله بهترین گلزن تاریخ سامباها عبور کند.
پله با 77 گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است. نیمار اکنون با 75 گل زده در رده دوم قرار دارد و در قطر رکورد پله را خواهد شکست.
همچنین نیمار می‌تواند به طلسم 20 ساله برزیل در قهرمان نشدن در جام جهانی را بشکند و بار دیگر سامباها را قهرمان دنیا کند.
 
عرضه دوباره کفش طلایی و جنجالی زیدان
نشریه «دیلی میل» انگلیس از اقدام جالب شرکت آدیداس در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر خبر داد. شرکت آدیداس قصد دارد کفش‌های نمادین زین‌الدین زیدان در جام جهانی 2006 را بار دیگر قبل از جام جهانی 2022 قطر عرضه کند. کفش طلایی زیدان یکی از کفش‌های نمادین اسطوره فرانسوی است که این شرکت قصد دارد قبل از جام جهانی 2022 دوباره عرضه می‌کند.
آخرین تورنمنت زیدان در سال 2006 بود که او کاپیتان فرانسه تا فینال بود، جایی که دوران حرفه‌ای او پس از اخراج جنجالی‌اش به دلیل ضربه سر به مارکو ماتراتزی، مدافع ایتالیا، با شرمندگی به پایان رسید.
 
12 هزار کیلومتر دوچرخه‌سواری به عشق جام جهانی
مسابقات جام جهانی 2022 قطر سه هفته دیگر آغاز می‌شود. در همین رابطه شبکه «الکاس» از ورود یک عاشق جام جهانی به این کشور خبر داد.
طبق اعلام رسانه قطری ساشا گراب مسافر آلمانی اولین کسی است که پس از طی 9 ماه 12 هزار کیلومتر رکاب زدن با دوچرخه وارد قطر شد.
ساشا در سفر طولانی 9 ماهه از 13 کشور عبور کرد تا اینکه به مرز عراق و ترکیه رسید و بنا به شرایط امنیتی در این کشورها مجبور شد با پای پیاده سفر خود را به پایان برساند.


Page Generated in 0.0057 sec