printlogo


کد خبر: 258701تاریخ: 1401/8/10 00:00
سوژه


رقابت ایرانی‌ها به ضرر کاپیتان
حاجی‌صفی تماشاگر درخشش محمدی
رقابت‌های هفته دهم سوپر لیگ یونان پیگیری شد که در یکی از آنها آ.ا.ک آتن در حالی که میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و احسان حاجی‌صفی را روی نیمکت داشت به مصاف پائوک رده‌پنجمی رفت. یاران محمدی و حاجی‌صفی مقابل پائوک نیز توانستند به همین روند فوق‌العاده ادامه بدهند و سه امتیاز را به دست بیاورند. آ.ا.ک آتن با گل‌های لوی گارسیا و میات گاچینوویچ به پیروزی دو بر صفر مقابل پائوک رسید تا ۲۴ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه دوم جدول سوپرلیگ یونان، به ۶ امتیازی پاناتینایکوس صدرنشین برسد. میلاد محمدی پس از یک هفته غیبت در ترکیب تیمش به‌دلیل مصدومیت، مقابل پائوک تا پایان در زمین حضور داشت و هشتمین بازی فصل خود در سوپرلیگ یونان را انجام داد. احسان حاجی‌صفی هم که مثل محمدی در بازی هفته قبل غایب بود، فرصت بازی برابر پائوک را به دست نیاورد و از روی نیمکت برتری تیمش را تماشا کرد.
 
ششمین حضور باز هم تعویضی
علیپور هم به داد ژیل ویسنته نرسید
بازی‌های هفته یازدهم لیگ پرتغال پیگیری شد که در یکی از آنها، ژیل‌ویسنته در حالی که مثل همیشه علی علیپور را جزو نفرات ذخیره داشت، مقابل براگا رده سومی قرار گرفت. براگا در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و دو بار به طور جدی دروازه یاران علیپور را تهدید کرد ولی در زدن گل ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۶۷ یوری مدیروس با شوت محکم گل اول این تیم مقابل ژیل‌ویسنته را به ثمر رساند. ژیل‌ویسنته به‌دنبال زدن گل مساوی در این مسابقه خانگی بود و علی علیپور هم از دقیقه ۷۸ به ترکیب این تیم اضافه شد، اما در نهایت براگا به برتری رسید. علی علیپور که برای دومین مسابقه پیاپی حضور تعویضی در زمین داشت، در دیدار مقابل براگا ششمین بازی فصل خود را انجام داد.
 
برد شارلروا باحسین‌زاده و قلی‌زاده
رقیب بیرانوند سد راه ایرانی‌ها
شارلروا در حضور ۸۸ دقیقه‌ای حسین‌زاده و بازی تعویضی قلی‌زاده، به طلسم ناکامی‌هایش طی چهار هفته گذشته  ژوپیلرلیگ  که یک مساوی و سه شکست داشت، پایان داد و در نهایت به پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل آنتورپ رسید تا ۱۹ امتیازی شود و به رده یازدهم جدول صعود کند. حسین‌زاده در هشتمین بازی فصل خود در ژوپیلرلیگ با وجود حضور مؤثر در زمین در گلزنی ناکام ماند و قلی‌زاده هم برای زدن دومین گل خود در چهاردهمین بازی این فصل سد محکمی به‌نام ژان بوته را مقابل خود داشت. بوته که فصل گذشته اجازه نداد علیرضا بیرانوند در آنتورپ فرصت بازی به دست بیاورد، در دقیقه 20 ضربه حسین‌زاده را مهار کرد و در وقت‌های تلف شده بازی نیز شوت زیبای قلی‌زاده را از زیر طاق بیرون کشید.

 


Page Generated in 0.0055 sec