printlogo


کد خبر: 258692تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


ننکا و هنانوف پول گرفتند
باشگاه پرسپولیس با تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای پرداخت به اعضای خارجی تیم توانست بخشی از قرارداد وحدت هنانوف و ولسلی ننکا را نقدی پرداخت کند.همچنین این باشگاه قصد دارد پول اوسمار ویرا، پپه لوسادا، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا را نیز تا پایان هفته به حساب‌های‌شان واریز کند تا این بازیکنان نیز مثل سایر اعضای تیم حدود ۳۵ الی ۴۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده باشند.

22 آبان بررسی پرونده رسول‌پناه
باشگاه پرسپولیس مدعی است مبلغی که مهدی رسول‌پناه در زمان مدیریتش به باشگاه داده به عنوان کمک هواداری از سوی او اعلام شده اما در ادامه با شرایط شکل گرفته و احتمال برکناری او، این مدیرعامل جنجالی مصوبه هیأت مدیره در این زمینه را امضا کرده و اکنون خواهان دریافت آن شده است. مصوبه‌ای که در آن مقطع گفته می‌شود دیگر اعضای هیأت مدیره با آن مخالفت کرده بودند .

لوکادیا با خیال راحت رفت
باشگاه پرسپولیس برای اینکه خیالش از بابت خروج یورگن لوکادیا از ایران راحت باشد پیش از سفر او بخش دیگری از مبلغ قرارداد مهاجم هلندی خود را پرداخت کرد تا این بازیکن طبق قرارداد و بر اساس توافقات اولیه پولش را دریافت کرده باشد و با خیال راحت به خانواده‌اش سر بزند. علت فسخ گولچ، رادوشوویچ و برخی خارجی‌های دیگر بدهی‌های باشگاه بود. برخلاف اخبار منتشره استوکس مطالباتش را گرفته بود.

نساجی عبدی را می‌خواهد
حمید مطهری برای تقویت خط حمله نساجی روی جذب عبدی نظر دارد که باید دید این بازیکن که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به‌شدت ناراضی است، چه وضعیتی برای نیم‌فصل دوم پیدا خواهد کرد.  جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد. عبدی اهل شهرستان قائمشهر است و در صدرت جدایی شاید به تیم شهرش بپیوندد. البته گفته می‌شود با وجود نیامدن پیشنهاد خارجی او یکی دو پیشنهاد داخلی دیگر هم دارد.
 


Page Generated in 0.0059 sec