printlogo


کد خبر: 258686تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


ترکیه گزینه جدید اردو
طی روزهای اخیر اخبار زیادی درباره محل اردوی احتمالی پرسپولیس شکل گرفت و از عمان و امارات به‌عنوان گزینه‌های این تیم یاد شده است.
 اکنون ترکیه نیز به‌عنوان جدیدترین گزینه این تیم برای تعطیلات مطرح شده است که البته به واسطه شرایط جوی در آن مقطع، باید دید نظر کادرفنی در این خصوص چه خواهد بود.
جالب اینکه گفته می‌شد به خاطر سرمای هوا در ترکیه بعید است یحیی با سفر به این کشور در این فصل موافقت کند.
موضوع دیگر این است که یحیی گل‌محمدی به‌دنبال این است که زمان اردوی خارجی پرسپولیس به شکلی هماهنگ شود که تکلیف تیم ملی و شرایط آنها در جام جهانی نیز مشخص شود و بتواند از نفرات ملی‌پوش خود نیز سود ببرد و تیمش را با آمادگی و هماهنگی مطلوب برای دیدار دربی آماده کند.
 
20 میلیارد کارگشا نیست
 بعد از عقد قرارداد رسمی باشگاه پرسپولیس با همراه اول اخیراً 20 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت شده که گفته می‌شود درویش با اتکا به این دریافتی 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کرده. با این حال موضوع اینجاست که پرسپولیس به مبلغ بالاتری نیاز دارد تا اعضای تیم را راضی کند چرا که بازیکنان 10 درصد دیگر می‌خواهند.
 
گلایه وکیل علیپور
در حالی که شنیده شده باشگاه پرسپولیس دنبال توافق با علی علیپور است، وکیل مهاجم سابق پرسپولیس درباره پرونده باز این بازیکن و شکایتش بابت مطالبات خود گفت: امیدوارم مدیران پرسپولیس دنبال کش دادن پرونده نباشند. انتظار ما این بود که یک نفر از باشگاه با من یا علیپور تماس گرفته و حداقل خواهان تخفیف شود که این اتفاق هم رخ نداد.
گفتنی است طبق حکم صادر شده پرسپولیس باید 901 میلیون تومان به علیپور بپردازد.

پول به کدام حساب واریز شد؟
اخیراً مبلغ 20 میلیارد تومان از سوی اسپانسر پرسپولیس به حساب این باشگاه واریز شده اما با توجه به اینکه دو حساب باشگاه توسط دو شخص حقیقی مسدود است مشخص نیست این پول به کدام حساب واریز شده و چگونه در اختیار اعضای تیم قرار گرفته است. گفتنی است تمام پرداختی‌های باشگاه از طریق حساب باشگاه انجام می‌شود و مشخص نیست در این شرایط پول به کدام حساب آمده است.

 


Page Generated in 0.0054 sec