printlogo


کد خبر: 258680تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


محمد قربانی:چند تساوی بد موقع باعث شد ما صدرنشین نباشیم
محمد قربانی هافبک سپاهان درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «می‌دانستیم بازی سختی داریم و هوای سنگین رفسنجان هم در شروع بازی کار ما را سخت کرد، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد. در مجموع و در نیمه اول مس بهتر از تیم ما بود، ولی در نیمه دوم تیم ما برتر از میزبان بود و موقعیت‌های خوبی را هم ایجاد کردیم که هدر رفت. با اینکه مس هم چند موقعیت داشت، اما فرصت‌های ما برای گلزنی بهتر بودند و فکر می‌کنم استحقاق کسب پیروزی را داشتیم.»  او درباره قرار گرفتن سپاهان در رده چهارم جدول رده‌بندی در پایان هفته یازدهم لیگ برتر توضیح داد: «ما در بعضی از بازی‌ها امتیازهای راحتی را از دست دادیم و چند مساوی بد باعث شد در حال حاضر صدرنشین نباشیم که می‌توان به همین بازی یا بازی با مس رفسنجان اشاره کرد.» هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند در این فصل قهرمان لیگ شوند، توضیح داد: «رقابت بین مدعیان فشرده است و هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 19 هفته دیگر باقی مانده است و تیمی قهرمان می‌شود که کمترین لغزش را داشته باشد. امیدوارم آن تیم ما باشیم.» قربانی درباره تعطیلی طولانی‌مدت بازی‌های لیگ برتر، این‌طور حرف زد: «من و تعدادی دیگر از بازیکنان رده سنی امید به اردوی بزرگسالان دعوت شدیم و همچنان در شرایط تمرین قرار می‌گیریم، ولی طبیعتاً این شرایط برای خیلی از بازیکنان لیگ برتری خوب نیست. این تعطیلی‌ها به کیفیت فنی بازی‌ها ضربه می‌زند، ولی با توجه به انجام بازی‌های جام جهانی، باید با این شرایط کنار بیاییم.»
 
مهدی مؤمنی: محکوم به پیروزی مقابل فولاد هستیم
مهدی مؤمنی مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره بازی تیمش مقابل فولاد می‌گوید: «فولاد یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. این درست است که آنها در چند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند، ولی مطمئناً فولاد تیم باکیفیتی است. ما بازی سختی داریم ولی در این مسابقه محکوم به پیروزی مقابل فولاد هستیم. اگر در این بازی پیروز شویم به آینده امیدوارتر می‌شویم.»
 
ابراهیم  قاسمپور: نظر من هم روی انتخاب پرکاس بود
ابراهیم قاسمپور مدیرفنی صنعت نفت آبادان درباره انتقاد‌های صورت گرفته برای انتخاب رضا پرکاس می‌گوید: «باشگاه صنعت نفت فصل گذشته هم قصد داشت این مربی را بیاورد که بنا به دلایلی منتفی شد. امسال هم گزینه اول باشگاه ایشان بود و من هم به‌عنوان مشاور نظرم روی ایشان بود. من از پرکاس شناخت داشتم و در تیم‌های اماراتی حتا و الامارات با این مربی کار کرده بودم. او با علم روز فوتبال آشناست و از این لحاظ از خیلی از مربیانی که در ایران هستند بالاتر است. پرکاس مدرس فیفاست، ولی کار در آبادان شرایط خاص خودش را دارد.»
 
 


Page Generated in 0.0056 sec