printlogo


کد خبر: 258674تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


کاهش محرومیت مدافع تراکتور
با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه 300میلیون ریالی برای سید محمد حسینی بابت تخلف در دیدار با مس رفسنجان، باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای نسبت به این حکم اعتراض کرد. کمیته انضباطی نیز پس از تشکیل جلسه و بررسی دفاعیات باشگاه تراکتور، یک جلسه محرومیت باقی مانده این بازیکن را تعلیق کرد و حسینی مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه مسابقات ندارد.
دو بازیکن  تراکتور سه‌کارته هستند که در صورت دریافت کارت زرد مقابل سپاهان از دیدار مقابل ملوان محروم خواهند شد.
سیدمحمد حسینی مدافع سرخپوشان تبریزی نیز بعد از گذراندن محرومیت خود، از بازی این هفته مقابل سپاهان در اختیار کادرفنی خواهد بود.
 
استراحت طولانی هوادار پس از بازی با استقلال
 تیم فوتبال هوادار تهران در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت و بازی را با نتیجه یک بر صفر به شاگردان ساپینتو واگذار کرد.
شاگردان ساکت الهامی پس از این بازی وارد تعطیلات شدند تا با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برتر به خاطر برگزاری جام جهانی به استراحت بپردازند.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، استراحت تیم هوادار تهران به‌مدت 14 روز است و بازیکنان این تیم تمرینات خود را روز شنبه 21 آبان از سر می‌گیرند.
قرار است باشگاه هوادار در هفته جاری بخشی از قراردادهای اعضای تیم را پرداخت کند تا دریافتی آنها به 40درصد برسد.
 
تصمیم‌گیری درباره 4 بازیکن مس کرمان
تیم فوتبال مس کرمان قصد جذب یک بازیکن کلمبیایی را دارد. کارهای اخذ روادید برای این هافبک خارجی انجام شده و قرار است او خیلی زود در تمرینات این تیم شرکت کند. مس کرمان نسبت به سایر تیم‌ها تعطیلات کوتاه‌مدتی دارد و پنجشنبه این هفته تمرینات شاگردان حسین‌خانی در کرمان از سرگرفته خواهد شد. یک روز پس از برگزاری سوپرجام در کرمان بین دو تیم استقلال و نساجی، بازیکنان مس تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.
پیش از بازی با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر 4 بازیکن تیم مس از سوی سرمربی در فهرست مازاد قرار داده شدند؛ مهرداد آوخ، میلاد پورصف‌شکن، عیسی پرتو و محمدامین اسدی، بازیکنانی هستند که قرار است همزمان با آغاز دوباره تمرینات در کرمان حاضر شوند و پنجشنبه در مورد آنها تصمیم نهایی گرفته شود اینکه می‌توانند دوباره همراه تیم مس باشند یا باید از این تیم جدا شوند.
مس کرمان در حال حاضر با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و دربی استان کرمان را برگزار می‌کنند.

 


Page Generated in 0.0049 sec