printlogo


کد خبر: 258660تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


پایان شکست‌ناپذیری خارج از خانه میلان پس از یک سال
میلان دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را با نتیجه‌ای غیرمنتظره سپری کرد. روسونری که 3 بازی قبلی‌اش در تمامی رقابت‌ها و 4 بازی قبلی‌اش در سری A را نباخته بود، در خانه تورینو به نتیجه‌ای بهتر از شکست 2 بر یک دست پیدا نکرد. قبول این شکست ضربه‌ای دوگانه به شاگردان استفانو پیولی زد. اول اینکه باعث افزایش فاصله آنها با ناپولی صدرنشین به 26 امتیاز شد و دوم اینکه به شکست‌ناپذیری طولانی این تیم در بازی‌های خارج از خانه پایان داد. این اولین باخت میلان در خانه رقبا پس از 17 بازی بود که سبب شد روسونری با 26 امتیاز در رده سوم جدول بماند و فرصت بازگشت به رده دوم –‌جایی که در حال حاضر در اختیار آتالانتا است‌– را از دست بدهد.
آخرین باخت اینتری‌ها در سری A به روز 17 ژانویه سال 2022 برمی‌گردد که در آن روز هم این تیم در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب اسپتزیا شد. البته میلانی‌ها پس از آن بازی که داور با اشتباه بزرگ خود در شکست خوردن‌شان تأثیر بسزایی داشت، 15 پیروزی و 7 تساوی کسب کردند و تا 18 سپتامپر هم شکست‌ناپذیر ماندند تا اینکه در سن‌سیرو مغلوب ناپولی شدند. با این وجود تیم پیولی تا شب گذشته طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه را داشت که این رکورد در استادیوم المپیکوی گرانده شهر تورین پایان یافت. آخرین باخت خارج  از خانه میلانی‌ها در سری A در ماراتن گلزنی 7 گله‌ مقابل فیورنتینا در روز 20 نوامبر سال 2021 بود که 4-3 در فلورانس به فیورنتینا باختند. میلان از آن زمان تا به امروز 12 برد و 5 تساوی خارج از خانه کسب کرده بودند.

آنچلوتی مجازات می‌شود
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، ممکن است به دلیل اظهارات تندش علیه داور بازی رئال - خیرونا، با محرومیت بلندمدت روبه‌رو شود. در این بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید رئال با گل وینیسیوس پیش بود اما در دقیقه 78 ملرو لوپز، داور بازی، با دخالت VAR و بازبینی صحنه، برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو را پنالتی اعلام کرد تا خیرونا به این شکل گل مساوی را بزند.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی در اظهارنظری تند گفت که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و داور پنالتی را به ضرر تیمش اعلام کرد. طبق ادعای مارکا، کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا چهارشنبه جلسه‌ای خواهد داشت و به شکایت کمیته داوران اسپانیا از کارلتو رسیدگی خواهد کرد. کمیته داوران اسپانیا اظهارات آنچلوتی را توهینی به جامعه داوری عنوان کرده است. مارکا نوشته است که آنچلوتی احتمالاً بین دو تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم خواهد شد. در آوریل گذشته خوزه لوئیس گایا، کاپیتان والنسیا نیز به خاطر اظهارنظری مشابه کارلتو چهار جلسه محروم شده بود. جالب اینکه او هم به تصمیمات ملرو لوپز در بازی والنسیا - اوساسونا معترض شده بود.


Page Generated in 0.0079 sec