printlogo


کد خبر: 258654تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر



تمجید فیبا از یخچالی و جمشیدی
فدراسیون جهانی بسکتبال به تمجید از زوج بهنام یخچالی و محمد جمشیدی در تیم ملی والیبال ایران پرداخت. با نزدیک شدن زمان آغاز پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، فدراسیون جهانی بسکتبال با انتشار گزارشی به تمجید از محمد جمشیدی و بهنام یخچالی، دو ستاره تأثیر‌گذار تیم ملی ایران در این مسابقات پرداخت. FIBA در این گزارش به عملکرد این دو بازیکن در مسابقات انتخابی پرداخت و آنها را به‌عنوان امتیازآورترین بازیکنان در میان بازیکنان تیم‌های صعود نکرده آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی کرد.
 
اعلام زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام
مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان ۷ و ۹ آذرماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود. مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد. این مسابقات ۷ آذر در بخش بانوان و ۹ آذر در بخش آقایان انجام می‌شود. ورزشکاران رده سنی جوانان شامل متولدین ۱۱ دی ۱۳۸۳ تا ۱۰ دی ۱۳۸۶ هستند. مسابقات بانوان بزرگسالان در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره و دونفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر و در رده سنی جوانان در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر برگزار می‌شود. ورزشکاران بخش آقایان نیز در رده سنی بزرگسالان در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره و دونفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و در بخش جوانان در مواد یک‌نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر رقابت می‌پردازند. در رده سنی بزرگسالان هر استان تنها مجاز به حضور یک قایق در هر رویداد است اما در بخش جوانان هر استان می‎‌تواند دو ورزشکار در هر رویداد شرکت دهد اما در رقابت فینال تنها امتیاز و مدال به بهترین قایق آن استان تعلق می‌گیرد.
 
دعوت شورای المپیک آسیا از مصلایی‌پور و عباسی
۲ داور و ۲ مربی کشتی کشورمان برای حضور در برنامه توسعه شورای المپیک آسیا راهی کشور ازبکستان می‌شوند. از سوی کمیته ملی المپیک نمایندگان ۷ رشته ورزشی کشورمان به کشور ازبکستان جهت حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا اعزام می‌شوند. بر این اساس محمد مصلایی‌پور و سعید عباسی به‌عنوان داور و محسن سوریان و فرید دژم‌خوی به‌عنوان مربی طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ آبان ماه در این برنامه که در کشور ازبکستان برگزار می‌شود، حضور دارند.
 
تعیین زمان دور برگشت لیگ کانوپولوی بانوان
لیگ برتر کانوپولوی بانوان با برگزاری مسابقات نیم‌فصل دوم ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه در دریاچه آزادی به پایان می‌رسد. لیگ برتر کانوپولوی بانوان با برگزاری مسابقات نیم‌فصل دوم ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه در دریاچه آزادی به پایان می‌رسد. برنامه نیم‌فصل دوم لیگ برتر کانوپولوی بانوان اعلام شد. این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کره شهرکرد و نوین البرز برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0.0055 sec