printlogo


کد خبر: 258648تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


ممنوع‌الخروجی مهرزاد صحت ندارد
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین تأکید دارد که هیچ مشکلی برای خروج مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته از کشور وجود ندارد و او همراه تیم عازم بوسنی شده است.
در حالی که برخی از رسانه‌ها روز گذشته خبر ممنوع‌الخروج بودن مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته را منتشر کرده بودند، مسعود حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین با تکذیب این خبر تأکید داشت که هیچ مشکلی برای خروج مرتضی مهرزاد از کشور وجود ندارد و او برای شرکت در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان همراه تیم عازم بوسنی شده است. مرتضی مهرزاد ملی‌پوش باسابقه و شایسته تیم ملی والیبال نشسته کشورمان است که سال‌ها است در این رشته سابقه حضوری موفق و درخشان در این تیم دارد. او یکی از تأثیرگذارترین والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان است که می‌تواند در رقابت‌های جهانی برای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان امتیازات ارزشمندی کسب کند.
 

حضور رستمیان در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی
فدراسیون جهانی تیراندازی از هانیه رستمیان جهت حضور در جام ریاست این فدراسیون دعوت کرد.
با دعوت فدراسیون جهانی تیراندازی، هانیه رستمیان اولین ورزشکار کاروان ایران در المپیک پاریس در دومین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی و در ماده تپانچه ۲۵ متر حاضر می‌شود. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ آذر ماه در مصر برگزار می‌شود. در جام ریاست جهانی تیراندازی ۱۲ نفر برتر در رنکینگ جهانی در هر ماده حضور دارند و نفر نخست در این جام به‌عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۲ در رشته تیراندازی معرفی می‌شود.
نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی بعد از المپیک توکیو در لهستان برگزار شد که در آن جواد فروغی موفق به کسب مدال طلای میکس این مسابقات شد.
 

انتخابات کمیته ملی پارالمپیک
ثبت‌نام ۳ نامزد دیگر
دومین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک با نام‌نویسی ۳ نفر خاتمه یافت.
در دومین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، سه داوطلب واجد شرایط با ارائه مدارک و حضور در محل کمیته ملی پارالمپیک ثبت‌نام کردند. سید قاسم قاسمی برای تصدی پست‌های بازرس و عضو هیأت اجرایی، نعیمه نعیمی برای تصدی پست خزانه‌داری و رقیه الله‌کرمی برای تصدی پست نایب رئیسی بانوان و عضو هیأت اجرایی، نام‌نویسی کردند. روز گذشته نیز سیدمحمد شروین اسبقیان برای تصدی پست‌های ریاست و نایب رئیسی و علی کشفیا برای پست‌های بازرس و عضو هیأت اجرایی ثبت‌نام کرده بودند. ثبت‌نام از داوطلبان واجد شرایط تا 22 آبان ماه ادامه دارد و مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک نیز 22 آذر ماه برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0.0050 sec