printlogo


کد خبر: 258642تاریخ: 1401/8/10 00:00
خبر


دفاعیه مدیر سابق استقلال:
اگر درآمد بورس را خرج نمی‌کردیم، ساختمان باشگاه توقیف می‌شد
طی روزهای گذشته انتقادات زیادی پیرامون هزینه شدن درآمدهای حاصل از فروش سهام استقلال در فرابورس به مدیران گذشته باشگاه وارد شده است. البته مصطفی آجورلو در این رابطه توضیحاتی به مقامات سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرد و مدعی شد در دوران مدیریت او ۲۴۰ میلیارد تومان از بدهی‌های باشگاه استقلال تسویه شد. پیرامون همین مسأله یکی از مسئولان سابق باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: «تا وقتی آقای آجورلو خودش با صراحت پیرامون این مسأله مصاحبه نکند ما جلوتر از او حرکت نخواهیم کرد ولی باید حقایق را گفت. هیچ باشگاهی دلش نمی‌خواهد بدهی داشته باشد و درآمد حاصل از سهام خود را به طلبکاران بدهد اما باور کنید شرایط مالی استقلال آنقدر بد بود که اگر آجورلو برخی مطالبات را پرداخت نمی‌کرد، احتمال داشت ساختمان باشگاه استقلال در سعادت آباد توقیف شود.»

مصدومیت، بزرگترین ترس ملی‌پوشان استقلال از سوپرجام
شرایط زمین چمن محل برگزاری سوپرجام باشگاه‌های کشور باعث نگرانی ملی‌پوشان استقلال شده است. این مسابقه فردا در حالی به میزبانی استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود که طی روزهای گذشته بحث‌های فراوانی پیرامون کیفیت زمین چمن ورزشگاه مورد نظر مطرح شده است. البته برخی از مقامات سازمان لیگ هم به‌صورت تلویحی انتقادات را پذیرفته‌اند ولی مدعی‌اند تمام اقدامات در حال انجام است تا زمین قبل از بازی کاملاً آماده شود و ترمیم بخش‌های مختلف چمن دقیقاً صورت بگیرد. در همین رابطه خبرهای رسیده از داخل اردوی استقلالی‌ها حکایت از آن دارد که آنها بویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم بسیار نگران هستند تا مبادا به خاطر شرایط زمین دچار مصدومیت شوند و جام جهانی را از دست بدهند. اتفاقی که می‌تواند زندگی ورزشی آنها را به طور کامل دستخوش تغییر کند.

استارت استقلال از بیستم آبان؟
تمرینات استقلال پس از برگزاری جدال سوپرجام تعطیل خواهد شد تا بازیکنان استراحت کنند و آماده روزهای پرفشاری شوند که در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انتظارشان را می‌کشد. آنها باید دوباره بدنسازی کنند و علاوه بر آن چند بازی تدارکاتی مد نظر قرار بدهند چون با توجه به شکل برنامه‌ریزی صورت گرفته عملاً تا روزهای ابتدایی دی ماه بازی رسمی نخواهند داشت و بلافاصله پس از آغاز مسابقات به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. بنابراین بالا بودن سطح آمادگی نفرات برای کادر فنی اهمیت فوق‌العاده زیادی پیدا کرده است چون به خوبی می‌دانند اگر دربی پایتخت را واگذار کنند، حاشیه‌های فراوانی سراغشان خواهد آمد. از قرار معلوم دور جدید تمرینات استقلال روز ۲۸ آبان آغاز خواهد شد البته احتمال دارد این تاریخ حداکثر ۴۸ ساعت به تعویق بیفتد و استقلالی‌ها تمرینات خود را دو روز دیرتر شروع کنند.


Page Generated in 0.0042 sec