printlogo


کد خبر: 258630تاریخ: 1401/8/10 00:00
آخرین خبر

برنامه شمسایی برای تیم ملی فوتسال
سرمربی تیم ملی فوتسال در نظر دارد که بازیکنان جدیدی را به اردوی این تیم در ماه‌های آینده دعوت کند.
وحید شمسایی صبح دیروز در نشستی مشترک با احسان اصولی و ابوالفضل کریمیان، رئیس کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی فوتسال شرکت کرد. سرمربی تیم ملی در این جلسه، پیرامون برنامه‌های این تیم در ماه‌های پیش‌رو صحبت کرد. مقرر شد مربیان تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال به برقراری تماس با  کادر فنی تیم‌های بزرگ دنیا ادامه دهند تا در صورت حصول نتیجه، شاگردان شمسایی دیدارهای دوستانه‌ای با این تیم‌ها داشته باشند.
شمسایی همچنین از اصولی قول گرفت در صورتی که برای شاگردانش بازی تدارکاتی فراهم نشد، آنها را در اردوهای آماده‌سازی دور هم جمع کند که بازیکنان جدیدی هم در این اردوها حضور خواهند داشت. تیم ملی فوتسال مهرماه در جام ملت‌های آسیا 2022 شرکت کرد که با شکست مقابل ژاپن در فینال، به مقام نایب‌ قهرمانی دست یافت.

تهامی: تیم ملی صعود می‌کند
ابراهیم تهامی درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 گفت: «در دوره‌های گذشته خصوصاً زمانی که ما بازی می‌کردیم بازیکنان تیم ملی بیشتر در لیگ خودمان بازی می‌کردند، ولی الان اکثر آنها خارج از ایران بازی می‌کنند و تجربیات بسیار خوبی دارند. ما تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید در جام جهانی چگونه بازی کنند.»
مهاجم دهه 70 تیم ملی با اشاره به بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اضافه کرد: «شرایط تیم ملی با اسکوچیچ خوب بود، ولی در چند بازی آخر خراب شد و حاشیه‌هایی به وجود آمد که به سود تیم نبود. بعد از آمدن کی‌روش شرایط تغییر و او به خوبی تیم را جمع کرد. من خیلی به مربیان پرتغالی علاقه ندارم، ولی معتقدم که با کی‌روش شانس موفقیت در جام جهانی را داریم و پیش‌بینی من این است که به مرحله حذفی صعود می‌کنیم.»

پیشنهاد خوب ویتنام به اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران دستمزد پایینی داشت، ولی با نشستن روی یکی از مهم‌ترین نیمکت‌های فوتبال آسیا به شهرتی رسید که قیمت او را در بازار قاره بالا برده است و یک رسانه ویتنامی اعلام کرد در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
سایت vietnamnet اسکوچیچ را یکی از گزینه‌های هدایت ویتنام نامید و نوشت: «بسیاری از مربیان خارجی خواهان گرفتن جای پارک هانگ سئو سرمربی کره‌ای سابق تیم ملی ویتنام هستند. دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات اولین کسی بود که برای این پست درخواست داد. او در سال ۲۰۲۱ جزو ۲۵ مربی برتر جهان بود و دو سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.»
این رسانه ویتنامی ادامه داد: «اگر دراگان اسکوچیچ در ویتنام مشغول به کار شود، حقوقش بیش از یک میلیون دلار در سال خواهد بود (شامل دو دستیار) که دو برابر حقوق آقای پارک است.»


Page Generated in 0.0130 sec