printlogo


کد خبر: 258629تاریخ: 1401/8/10 00:00
در تمرین دیروز تیم ملی چه گذشت؟
از درخشش مهاجم استقلال تا خبر بازگشت مصدومان


تمرین صبح دیروز تیم ملی فرصتی برای یک بازی درون اردویی بود و کی‌روش با استفاده از بازیکنان امید دعوت‌شده توانست شاگردانش را محک بزند.
در این بازی تیم اصلی با 10 بازیکن و حریف جوان با 11 یار به مصاف یکدیگر رفتند که تیم اصلی شامل این بازیکنان بود: پیام نیازمند (از نیمه دوم محمدرضا اخباری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، سامان فلاح، رامین رضاییان، امید نورافکن (از نیمه دوم وحید امیری)، امید ابراهیمی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری (از نیمه دوم امید نورافکن) و امیرعلی صادقی.
تیم اصلی با سیستم 1-4-4 به میدان رفت و نکته جالب اینکه امیرعلی صادقی با وجود برگزاری سوپرجام در اردوی تیم ملی حضور دارد و در کنار بازیکنان استقلال نیست. این بازی درون تیمی در سه نیمه 30 دقیقه‌ای و در دو سوم زمین بود تا فشار پرسینگ بیشتری شود.
در تیم بزرگسالان مرتضی پورعلی‌گنجی وظیفه انتقال نکات به بازیکنان را برعهده داشت و به نوعی رهبری تیم را در اختیار گرفته بود. از آن سو علیرضا بیرانوند فعالانه با بازیکنان جوان صحبت می‌کرد و به آنها نکاتی را گوشزد می‌کرد و انگیزه‌شان را بالا می‌برد.
نتیجه این بازی پیروزی چهار گله تیم اصلی بود که امیرعلی صادقی موفق به هت‌تریک شد و گل چهارم نیز با اشتباه مدافعان حریف به ثمر رسید. در نیمه اول، رامین رضاییان از ناحیه کشاله ران برخوردی داشت و پس از بازی دکتر شهاب، پزشک تیم‌ملی، با کمپرس یخ به سراغ او رفت تا وضعیتش را زیر نظر بگیرد.
کی‌روش در حاشیه این تمرین درباره وضعیت مصدومان خبرهای خوبی داشت و گفت: «جهانبخش اوکی است. نوراللهی هم مشکل خاصی ندارد. سردار هم در مسیر درستی حرکت می‌کند و برنامه خوبی طی می‌کند. او ۲ نوامبر به باشگاه خودش برمی‌گردد. همکاری خوبی بین ما و باشگاه لورکوزن شکل گرفته است. ما از منابع خودمان استفاده کردیم و اعضای کادرمان را به طور تمام وقت در اختیار نوراللهی و سردار قرار دادیم و آنها به این دو بازیکن کمک کردند. این بازیکنان ۱۴ نوامبر در اختیار تیم‌ملی خواهند بود.»


Page Generated in 0.0059 sec