printlogo


کد خبر: 258613تاریخ: 1401/8/9 00:00
20 روز تا جام جهانی

بازدید رایگان از موزه جام جهانی
در حالی که کمتر از یک‌ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده تب و تاب فوتبال در قطر به اوج خود رسیده و اهالی فوتبال در این کشور نیز فرصت بسیار خوبی به دست آورده‌اند تا توانایی‌های خود در این عرصه را به تعداد کثیری از دوستداران این ورزش نشان دهند.
محمد عبداللطیف یکی از آنهایی است که به نوشته روزنامه الکاس در اقدامی جالب تمام بلیت‌های جام جهانی فوتبال از ۱۹۳۰ را جمع‌آوری کرده و قصد دارد در یک موزه به بازدیدکنندگان نشان دهد. او می‌گوید که بازدید از این موزه برای عموم رایگان خواهد بود.
عبداللطیف می‌گوید که از سال ۲۰۱۴ خود برای تماشای جام جهانی به برزیل و سپس به روسیه رفته و تمام بلیت‌های جام جهانی را تهیه کرده است اما برای گرفتن بلیت دوره‌های قبلی با چالش مواجه بوده است.
او می‌گوید برای به دست آوردن بلیت‌های جام جهانی به کشور‌های مختلفی سفر کرده و از افراد زیادی در کشور‌های دیگر کمک گرفته و حالا آرشیو خود را کامل کرده، به طوری که تمام بلیت‌های این دوره‌ها‌ را در اختیار دارد و قرار است در یک موزه به نمایش بگذارد.
 
کاوانی زنگ خطر را برای اروگوئه به صدا درآورد!
ادینسون کاوانی در جریان دیدار با بارسلونا مصدوم شد و ممکن است جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.
به گزارش اوله، تیم فوتبال والنسیا در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا به دیدار بارسلونا رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد. روبرت لواندوفسکی تنها گل بارسا را در این دیدار به ثمر رساند.  ادینسون کاوانی در دقیقه ۱۷ مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.  خبر بد برای تیم اروگوئه مصدومیت ادینسون کاوانی است. این مهاجم  در فاصله ۲۱ روز مانده به آغاز جام جهانی قطر مصدوم شده است و ممکن است به همین خاطر در جام جهانی غایب باشد.  او از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت. کاوانی قبلاً نیز به خاطر مشکل مچ پا مصدوم شده بود.  به نظر می‌رسد این مصدومیت جزئی نیست زیرا او نتوانست حتی ۲۰ دقیقه در دیدار با بارسلونا دوام بیاورد. اروگوئه اولین بازی خود را در جام جهانی برابر کره جنوبی انجام می‌دهد، سپس به مصاف پرتغال می‌رود و در بازی آخر مقابل غنا بازی خواهد کرد.  مهاجم سابق پاری سن ژرمن و منچستریونایتد از زمان ورودش در این فصل تنها ۷ بازی برای والنسیا انجام داده و ۴ گل به ثمر رسانده است. با این حال، واضح است که او از نظر بدنی ۱۰۰ درصد آماده نیست و این برای باشگاه اسپانیایی که در میانه جدول است، یک نقص بزرگ است.
 
تیم‌های مدعی و شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۲۲ از دید دل پیرو
الساندرو دل پیرو معتقد است مکزیک توانایی شگفتی‌سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا مطمئن است که مکزیک می‌تواند نقش کرواسی را در جام جهانی ۲۰۱۸ تکرار کند و شگفتی‌ساز شود.
الساندرو دل پیرو، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت:‌ «مکزیک تیم مدعی قهرمانی در جام جهانی نیست اما ما همیشه در جام‌های جهانی یک شگفتی‌ساز داریم. امیدوارم مکزیک مانند کرواسی چهار سال قبل شگفتی‌ساز باشد. همیشه تیمی وجود دارد که قابل پیش‌بینی نیست. من فکر می‌کنم مکزیک تیمی است که بتواند در این دوره شگفتی بیافریند.»  از سوی دیگر دل پیرو ۸ تیمی را برشمرد که از نظر او بیشترین شانس را برای کسب جام دارند. مهاجم پیشین یوونتوس گفت: «فرانسه، آرژانتین، برزیل، آلمان، انگلیس، پرتغال، اسپانیا و بلژیک را به عنوان قوی‌ترین تیم‌های جام جهانی می‌دانم که شانس قهرمانی در جام جهانی را دارند.»


Page Generated in 0.0047 sec