printlogo


کد خبر: 258607تاریخ: 1401/8/9 00:00
سوژه

اولین شکست دینامو بدون بازیکن ایرانی
استراحت به محرمی برای چلسی
در چهارچوب بازی‌های هفته پانزدهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را برخلاف دو دیدار اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در ورزشگاه گرادسکی به مصاف اوسی‌یک رده سومی رفت. یاران محرمی پس از ۱۳ مسابقه شکست‌ناپذیری و روند فوق‌العاده‌ای که از ابتدای فصل لیگ یک کرواسی با ۱۱ پیروزی و دو مساوی داشتند، برابر اوسی‌یک نتوانستند به این روند ادامه بدهند و مغلوب شدند. دینامو زاگرب در دیدار برابر اوسی‌یک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و ۳۵ امتیازی ماند، اما همچنان با پنج امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به هایدوک اسپلیت رده دومی، در صدر جدول لیگ یک کرواسی ایستاد. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در ۱۲ مسابقه از ۱۳ دیدار اخیرشان به‌عنوان یار ثابت و تعویضی به میدان رفته بود، مقابل اوسی‌یک تا پایان نیمکت‌نشین بود. دینامو زاگرب کرواسی چهارشنبه شب هفته جاری در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی قرار می‌گیرد که احتمال می‌رود صادق محرمی در آن بازی به میدان برود.
 
رضایت لورکوزن از درمان آزمون
سردار تا سه‌شنبه در دبی
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد. با توافق انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه بایرلورکوزن آلمان پس از آنکه دوره ١٠ روزه تمرینات سردار آزمون زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی، میکاییل موریرا به پایان رسید، با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود این بازیکن، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد و آزمون تا روز سه‌شنبه همچنان با این فیزیوتراپ تمرینات اختصاصی خود را دنبال خواهد کرد. پس از پایان این دوره سه روزه و بازگشت آزمون به تیم لورکوزن، میکاییل موریرا به همراه میکو کوجالا دیگر عضو کادر تیم ملی به مهاجم تیم ملی اضافه خواهند شد تا روند تمرینی او را همچنان زیرنظر داشته باشند. آزمون در دبی مشغول فیزیوتراپی است و همه امیدوار به حضور زودهنگام او در اردوی تیم ملی هستند.
 
کری پورتو برای اتلتیکومادرید
گریزمان و فیلیکس در دام طارمی
باشگاه پورتو در فاصله یک روز مانده به بازی خود مقابل اتلتیکومادرید در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی آنها از نماینده اسپانیا در ورزشگاه دراگائو برگزار خواهد شد، با انتشار پوستری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» برای حریفش کری خواند. در پوستری که باشگاه پورتو منتشر کرده، مهدی طارمی مهاجم ایرانی و بهترین گلزن این تیم پرتغالی در حالی که روی یک اژدها (لقب پورتو) نشسته، با طنابی که به دست دارد، آنتوان گریزمان، ژوائو فلیکس و اکسل ویتسل را به نوعی به دام انداخته و تحت‌ کنترل‌ خود دارد. در این پست توئیتری باشگاه پورتو نوشته شده «سه‌شنبه روز اژدهاست. لیگ قهرمانان برگشت.»
 


Page Generated in 0.0055 sec