printlogo


کد خبر: 258593تاریخ: 1401/8/9 00:00
بهترین خریدها
بیرانوند – گولسیانی – لوکادیا

1. بازگشت بیرانوند به پرسپولیس بخش بزرگی از مشکلات فصل قبل تیم را کم کرد. بیرانوند خیلی کم اشتباه می‌کند و سخت گل می‌خورد. او در بازگشت به تیم از حیث اعتماد به نفس و تجربه پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و این مسأله در بازی‌های او کاملاً نمود داشته است. مسأله مهمی که مهمترین مشکل حامد لک در فصل گذشته بود. بیرانوند در هر یازده بازی پرسپولیس فیکس بوده و 8 کلین شیت ثبت کرده است. او در سه بازی متوالی مقابل سپاهان، مس رفسنجان و ملوان از سوی متریکا بالاترین نمره را به دست آورده و بهترین بازیکن میدان بوده است.
2. مدافع گرجستانی با سابقه بازی در نساجی و سپاهان یکی از بهترین خریدهای یحیی برای این فصل بوده و به خط دفاع استحکام بخشیده است. او هم مثل بیرو هر 990 دقیقه در زمین بوده و تعویض نشده است. او با تجربه فوق‌العاده و در کمال خونسردی در این یازده بازی سه کارت زرد گرفته اما شاید فقط یکی، دو اشتباه داشته و در سایر مسابقات مطمئن و کارآمد نشان داده است.
3. درباره مهاجم هلندی و تأثیرش در صدرنشینی پرسپولیس تا اینجای فصل همه چیز واضح و روشن است. او از هفته سوم به تیم اضافه شد و طی هشت بازی که به میدان رفته 6 گل زده است. لوکادیا یک مهاجم ششدانگ نشان داده که با کمترین لمس توپ در میان همبازیانش بیشترین بازدهی را داشته است.


Page Generated in 0.0048 sec