printlogo


کد خبر: 258588تاریخ: 1401/8/9 00:00
خبر


نارضایتی بازیکنان از دریافتی 10 درصدی
 بعد از واریز 10 درصد مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان رضا درویش قبل ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز شروع بازی با مس همراه با مشاور رسانه‌ای خود به رختکن سرخ‌پوشان رفت اما بازیکنان انتظار دریافت پول بیشتری داشتند و نارضایتی خود را به گوش مسئولان باشگاه هم رسانده‌اند.
همین باعث شد تا درویش به آنها وعده دهد که باز هم به آنها پرداختی خواهد داشت، اما این پرداختی گویا د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر صورتی که انجام شود، تسویه حساب مطالبات فصل گذشته بازیکنان است. بازیکنان پرسپولیس ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز فصل گذشته هنوز حدود 8 درصد طلبکار هستند که 3 درصد آن سهم فدراسیون است و آنها 5 درصد دیگر ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز این باشگاه دریافت خواهند کرد. مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده که پیش ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آغاز تمرینات پس ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز تعطیلی 12 روزه این پول به حساب آنها واریز خواهد شد. به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر صورتی که مطالبات فصل گذشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنند، باز هم باید منتظر عمل به وعده مسئولان باشگاه برای پرداخت بخش دیگری ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز مطالبات این فصل خود بمانند.
 
همه خارجی‌ها رفتند غیر از ننکا
تعطیلات طولانی مدت بازی‌های لیگ برتر فرصت بسیار خوبی است تا بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در ایران راهی کشورهای خود شده و دیداری با خانواده‌هایشان داشته باشند. تمرینات پرسپولیس بعد از دیدار مقابل مس کرمان حدود دو هفته تعطیل شد و خارجی‌های تیم جمعه ایران را ترک کردند تا استراحت کنند و با انرژی بیشتر دوباره به تهران برگردند.
گئورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، اوسمار ویرا و په په لوسادا نفراتی بودند که جمعه ایران را ترک کردند اما جالب اینجاست که وسلی ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس در تهران مانده است. گویا خانواده ننکا در حال حاضر در ایران حضور دارند و این مربی برزیلی ترجیح داده فعلاً در تهران بماند.
به نظر می‌رسد فاصله طولانی ایران تا برزیل باعث این تصمیم شده هر چند ویرا راهی کشورش شده. البته این احتمال وجود دارد که ننکا و خانواده‌اش طی روزهای آینده راهی سفر شوند و بعد از چند روز به ایران بازگردند.
 
جواب نه پرسپولیس به عمانی‌ها
یحیی گل‌محمدی برای آماده‌سازی تیمش در حین تعطیلات طولانی پیش‌رو خواستار برگزاری اردوی خارجی از باشگاه شده و گفته شده کشورهای عمان، امارات و کویت گزینه‌های مدنظر باشگاه برای برپایی این اردو هستند.
گفته می‌شود از سوی کشور عمان به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد شده تا در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور پلیس عمان، السیب و یکی دیگر از تیم‌های عمانی حضور پیدا کنند که به نظر می‌رسد این پیشنهاد با استقبال کادر فنی سرخ‌ها روبه‌رو نشده است.
شنیده می‌شود برگزاری اردوی پرسپولیس در کشور امارات محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها است و اقداماتی در همین رابطه در حال انجام است تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

 


Page Generated in 0.0057 sec