printlogo


کد خبر: 258581تاریخ: 1401/8/9 00:00
قاسم حدادی‌فر: برای نتایج از جانب مدیریت تحت فشار نبودیم

قاسم حدادی‌فر، مربی ذوب‌آهن درباره بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان می‌گوید: «خدا را شکر زحمات کادرفنی و بچه‌ها بالاخره نتیجه داد و در یک بازی به دور از بدشانسی‌های همیشگی توپ‌هایمان وارد دروازه شد و به چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم. تیم نفت مسجدسلیمان هم تیم محترمی است و اصلاً حریف آسانی برای ما نبود، فکر نکنید چون پرگل پیروز شدیم رقیب دست و پا بسته‌ای بودند. آنها هم برای این بازی برنامه داشتند ولی خدا را شکر روز ما بود و تمریناتی که داشتیم در زمین اجرا شد و نتیجه گرفتیم.»
 او درباره اینکه آیا بابت نتایج تیم تحت فشار بودند یا نه، توضیح داد: «از جانب مدیریت که تحت فشار نبودیم و مدیریت باشگاه همیشه حامی تیم و کادرفنی بودند ولی از جانب هواداران چرا، به هر حال ذوب‌آهن تیم بزرگی است و همیشه به حق انتظار از تیم ما بالاست؛ خوب است که از ما انتظار نتایج خوب دارند و امیدوارم از این به بعد نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران هم راضی باشند.»
 حدادی‌فر درباره اینکه آیا از این به بعد هم چنین نتایجی از ذوب‌آهن خواهیم دید یا این فقط یک جرقه بود، می‌گوید: «شک نکنید هدف ما این است که روند خوبی را که از این بازی شروع شد، ادامه دهیم و امیدوارم در فرصت تعطیلات به خوبی تیم را آماده ادامه بازی‌ها کنیم. اگر نقاط ضعفی هم هست با تمرین برطرف شود و تیم کامل‌تری را آماده ادامه رقابت‌ها کنیم تا نتایجی در خور نام ذوب‌آهن و هواداران این تیم کسب شود.»
 حدادی‌فر درباره برنامه این تیم در تعطیلات پیش رو می‌گوید: «مدتی به بازیکنان استراحت می‌دهیم و بعد از آن طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمرینات را برگزار می‌کنیم. بعید می‌دانم اردویی داشته باشیم ولی تمرینات به شکل منظم انجام خواهد شد.»
مربی ذوب‌آهن درباره اینکه آیا از این به بعد هم چنین نتایجی از ذوب‌آهن خواهیم دید یا این فقط یک جرقه بود،  توضیح داد: «شک نکنید هدف ما این است که روند خوبی را که از این بازی شروع شد، ادامه دهیم و امیدوارم در فرصت تعطیلات به خوبی تیم را آماده ادامه بازی‌ها کنیم. اگر نقاط ضعفی هم هست با تمرین برطرف شود و تیم کامل‌تری را آماده ادامه رقابت‌ها کنیم تا نتایجی در خور نام ذوب‌آهن و هواداران این تیم کسب شود.»


Page Generated in 0.0047 sec