printlogo


کد خبر: 258576تاریخ: 1401/8/9 00:00
خبر



فراز امام علی:
بازی با سپاهان همیشه سخت و جذاب است
 فراز امام علی، مهاجم مس رفسنجان درباره بازی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «بازی با تیمی مثل سپاهان همیشه جذاب و سخت است اما ما تمام دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کردیم و به گل هم رسیدیم اما متأسفانه گل مردود شد ولی در‌ مجموع بازی خوبی انجام دادیم.»
او درباره گل لوسیانو پریرا به سپاهان و تصمیم داور درباره این گل توضیح داد: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که داور گل ما را مردود کرد اما من فکر نمی‌کنم این صحنه آفساید بوده باشد؛ به هر حال ما همیشه به نظرات داوران احترام می‌گذاریم اما فکر می‌کنم اگر VAR را زودتر به فوتبال ایران بیاورند، کمک زیادی به فوتبال ما می‌کند و باعث می‌شود که حقی از تیم‌ها ضایع نشود. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد.»
او درباره ناکامی مهاجمان مس در لیگ برتر توضیح داد: «متأسفانه شرایط طوری پیش رفت که ما گل‌های کمتری نسبت به فصل قبل زدیم اما فکر می‌کنم اگر فشار از روی مهاجمان ما برداشته شود، این مسأله هم حل خواهد شد؛ تا الان بدشانسی گریبانگیر ما بوده و توپ‌هایمان وارد دروازه نشده‌اند اما قطعاً شرایط تغییر می‌کند و درست می‌شود.»

گلزاری: تنها 14 بازیکن داریم
 امیرمحمد گلزاری، مدافع آرمان گهر سیرجان درباره شرایط این تیم در لیگ آزادگان می‌گوید: «تیم بسیار خوب و پر تلاشی داریم. یک کادر فنی با دانش و یک مجموعه کم ادعا که با وضع موجود، بهترین نتایج را کسب کردیم. پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. مشکل بزرگ ما کم بودن تعداد نفرات است؛ به نحوی که در برخی دیدارها فقط 14 بازیکن داریم که کلاً سه نفر روی نیمکت ما هستند.»

محمود قائد رحمتی: پیروزی مقابل نساجی در آینده به ما کمک می‌کند
 محمود قائد رحمتی، هافبک آلومینیوم درباره بازی تیمش مقابل نساجی می‌گوید: «ما با یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ برتر روبه‌رو شدیم و اعضای کادر فنی به خوبی آنها را برای ما آنالیز کرده بودند. خوشبختانه توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به پیروزی برسیم‏. این برد قطعاً در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.»
 او ادامه داد: «نکته مهم دیگر این بود که به هیچ عنوان نمی‌خواستیم در این بازی گل بخوریم. خوشبختانه در هفت بازی اخیر دروازه ما باز نشده که این یک آمار فوق‌العاده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.»
 


Page Generated in 0.0043 sec