printlogo


کد خبر: 258561تاریخ: 1401/8/9 00:00
پاسخ دیگر از لواندوفسکی برای منتقدان


یک بار دیگر روبرت لواندوفسکی ناجی بارسلونا شد و این بار در ورزشگاه مستایا برابر والنسیا. مهاجم لهستانی منتظر فرصتی ایده‌آل ماند تا زهر خودش را بریزد و این اتفاق در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده رخ داد. به لطف همین یک گل بارسلونا دهمین پیروزی خود در دوازدهمین بازی فصلش در لالیگا را کسب کرد. او سانتری که رافینیا ارسال کرد را به گل سه امتیازی بازی تبدیل کرد تا تیمش موقتاً بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. در حالی که ستاره سابق بایرن مونیخ ناجی کاتالان‌ها شد، دو هم‌تیمی او آنسو فاتی و عثمان دمبله بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و نتوانستند آن‌طور که باید و شاید هم‌تیمی لهستانی‌شان را در محوطه جریمه تغذیه کنند. فران تورس هم یکی دیگر از بازیکنان ضعیف بارسا در مستایا بود که موقعیت ایده‌آل برای گلزنی در دقایق پایانی را هم از دست داد.
لواندوفسکی در حالی پا به میدان گذاشت که میانگین گلزنی‌ و پاس‌های گلش در بازی‌های این فصل لالیگا، در قیاس با مدت مشابه در تمام فصول بازی‌اش در بوندس‌لیگا (بدون احتساب پنالتی‌‌ها) بهتر بود. با این حال در شرایطی که ژاوی از کسب سه امتیاز دیگر و جلوگیری از فاصله گرفتن رئال مادرید آسوده خاطر خواهد بود، هنوز دلایل فراوانی برای نگرانی درباره آینده تیمش وجود دارد که در این بازی هم بر تعدادشان اضافه شد چرا که دو مدافع میانی بارسلونا، ژول کونده و اریک گارسیا هر دو مصدوم شدند و بر دغدغه‌های سرمربی‌شان برای هفته‌های آینده افزودند.
اگرچه روبرت لواندوفسکی و رافینیا عوامل به ثمر رسیدن تنها گل بازی بودند اما نقش کمک‌داور ویدیویی (VAR) هم برای بارسلونا کمتر از یک ناجی نبود. ساموئل لینو بازیکن والنسیا در نیمه اول تصور می‌کرد که توانسته تیم میزبان را پیش بیندازد اما بازبینی صحنه به ثمر رسیدن گل توسط VAR‌مشخص کرد که او قبل از عبور دادن توپ از کنار تراشتگن برای گلزنی مرتکب خطای هند شده است.


Page Generated in 0.0044 sec