printlogo


کد خبر: 258560تاریخ: 1401/8/9 00:00
بازگشت کابوس‌وار آقای پاتر
صبح اخراجت می‌کنند!


گراهام پاتر بازگشت کابوس‌واری به باشگاه سابقش، برایتون داشت و چلسی خوش شانس بود که با شکستی سنگین‌تر از 4 بر یک بدرقه نشد. وقتی دقیقه پنج لئاندرو تروسار دروازه کپا را باز کرد، تیاگو سیلوا دو موقعیت گل را از میزبان گرفته بود. بعدی خودی‌ها به زخم پاتر نمک زدند، ابتدا روبن لوفتوس چیک و بعد تروه چابولا دروازه خودشان را باز کردند تا چلسی با شکست کامل به رختکن برود. مربی چلسی که بارها از سوی هواداران برایتون در آمکس هو شد، تغییراتی در تیمش صورت داد و کای هاورتز همان اوایل نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران و چلسی را امیدوار کرد. اما برایتون سر کوتاه آمدن نداشت و در وقت‌های تلف‌شده به گل چهارم رسید تا نخستین باخت لیگ برتری پاتر روی نیمکت چلسی رقم بخورد.
 
مرد بازی‌های بزرگ
هیچ کس به اندازه تروسار در این بازی چلسی را آزار نداد، علاوه بر اینکه گل اول بازی را زد، در مجموع بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. این هفتمین گل او در این فصل و بیست و پنجمین گل مهاجم 27 ساله بلژیکی بود ضمن اینکه او ثابت کرده مرد بازی‌های بزرگ است، چون در این فصل به لیورپول، منچسترسیتی و چلسی گل زده. طبیعی است که مورد توجه تیم جدید پاتر قرار گرفته و بعد از این بازی درخشان باید دید چه اتفاقی در فصل نقل و انتقالات رخ می‌دهد.
 
سرمستی هواداران
هواداران برایتون روز فوق‌العاده‌ای را سپری کردند چون هم پاتر و هم مارک کوکوریا در بازگشت به خلیج جنوبی یک بازنده تمام عیار بودند. پاتر در برابر همتای خود، روبرتو دی زربی شکست بدی خورد و البته تا مدت‌ها فریادهای «صبح اخراجت می‌کنند» هواداران در گوش او خواهد ماند. کوکوریا هم که با 55 میلیون پوند راه استمفوردبریج را در پیش گرفته، مورد هدف هواداران بود. او اوایل بازی هو می‌شد و هواداران برایتون بیشتر خوشحال بودند از اینکه بازیکن جانشینش، پرویس استوپینان می‌درخشد در حالی که کوکوریا به تقلا افتاده و بعد از یک ساعت تعویض شد.
 
دوباره شماره یک
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی بین دو نیمه به جای کپای مصدوم و بخت برگشته به زمین آمد. این گلر 30 ساله نزدیک به دو ماه و بعد از پیروزی مقابل وستهام در ترکیب چلسی بازی نکرده بود اما اگر رقیب اسپانیایی‌اش مدتی نتواند بازی کند، فرصت خوبی به دست می‌آورد. مندی اوایل نیمه دوم کمی پراسترس به نظر می‌رسید و لحظات بدی را پشت سر گذاشت اما به نظر می‌رسد دوباره می‌تواند شماره یک چلسی شود.
 
ستاره خاموش امریکایی
کریستین پولیشیچ برای دومین بازی متوالی از سوی پاتر در ترکیب اصلی قرار گرفت اما احتمالاً با این بازی پایین‌تر از سطح انتظار دوباره به نیمکت بر می‌گردد. او در نیمه اول روی ریباند شوت کانر گالاگر توسط روبرت سانچس می‌توانست دروازه میزبان را باز کند اما حتی نتوانست توپ را در چهارچوب بزند چه برسد به اینکه گلر اسپانیایی را به زحمت بیندازد. فرصت خوبی را خراب کرد. بازیکن تیم ملی امریکا دیگر کار خاصی نکرد و طبیعی بود که پاتر تعویضش کند.
 
دفاع سه نفره
چلسی به دفاع سه نفره برگشت و این تصمیم به‌شدت نتیجه عکس داد چون میزبان به چهار گل رسید و حالا افسوس می‌خورد که چرا گل‌های بیشتری نزده. سبک بازی هجومی و جسورانه تیم دی زربی جواب داد و دفاع میهمان 90 دقیقه زیر فشار بود و ضعف‌هایش به چشم آمد. کوکوریا و چالوبا روز سختی را در دو طرف تیاگو سیلوا گذراندند و کمک زیادی از رحیم استرلینگ و پولیشیچ به‌عنوان دو بال-مدافع دریافت نکردند. پاتر شاید دوباره در سیستم بازی تیمش تغییر ایجاد کند چون قبل از جام جهانی بازی‌های سختی مقابل آرسنال، منچسترسیتی و نیوکاسل دارد.

ZOOM

کوکوریا که با
 55 میلیون پوند راه استمفوردبریج را در پیش گرفته، مورد هدف هواداران بود. او اوایل بازی هو می‌شد و هواداران برایتون بیشتر خوشحال بودند از اینکه بازیکن جانشینش، پرویس استوپینان می‌درخشد در حالی که کوکوریا به تقلا افتاده و بعد از یک ساعت تعویض شد


Page Generated in 0.0056 sec