printlogo


کد خبر: 258550تاریخ: 1401/8/9 00:00
وزنه‌برداری یک گام تا انتخابات
تصویب اساسنامه و بدهی ۴ میلیاردی، خروجی مجمع



مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه‌های برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها به تصویب رسید. مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری با حضور مریم کاظمی‌پور به‌عنوان نماینده وزارت ورزش و غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. این اولین مجمع فدراسیون وزنه‌برداری بعد از انتخاب سجاد انوشیروانی به‌عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری است که البته به‌دلیل کوتاهی علی مرادی و خزانه‌دارش این مجمع شکل فوق‌العاده به خودش گرفت.
 
وزنه‌برداری با فاجعه روبه‌رو است
سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون اولین سخنران این مجمع بود که با یک آمار وحشتناک حرف‌هایش را شروع کرد: «با اینکه وزنه‌برداری ایران در دنیا آوازه زیادی دارد اما در بخش پسران المپیاد استعدادیابی بیشتر از ۱۱۶ ورزشکار نداشتیم که عمق فاجعه را می‌رساند. هیچ کسی را مقصر نمی‌دانیم اما در سفرهای استانی که داشتیم، وضعیت سالن‌ها دل همه ما را به درد آورد. فدراسیون بدهی‌های کلانی داشته که برای نمونه بدهی مالیاتی آن ۳/5 میلیارد بوده و با تلاشی که کردیم به پایین‌تر از یک میلیارد رسیده و تلاش می‌کنیم آن را رفع کنیم. فدراسیون ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت توسعه و تجهیز بدهکار است. خوابگاه شرایط مناسبی برای اسکان ندارد و بیش از ۴ میلیارد هزینه بازسازی خوابگاه مجموعه آزادی است که بازسازی آن را آغاز کرده‌ایم.»
فدراسیون قبلی مستندات مالی را نداد
در ادامه حسین مقامی در مورد تبدیل مجمع سالانه به فوق‌العاده هم توضیح داد: «با وجود تلاش حراست و بازرس نتوانستیم هیچ مستندات مالی از مسئولان فدراسیون قبلی بگیریم. خزانه‌دار و مسئول قبلی فدراسیون‌ مستنداتی در اختیار ما نگذاشتند تا گزارش مالی فدراسیون در سال گذشته را ارائه کنیم. از این‌رو مجمع سالانه به فوق‌العاده تبدیل شد تا بتوانیم فرایند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را آغاز کنیم.»
 


Page Generated in 0.0047 sec