printlogo


کد خبر: 258545تاریخ: 1401/8/9 00:00
خبر


مجیدی سوژه استقلالی‌ها
 فرهاد مجیدی به همراه الاتحاد توانست به یک برد پرگل برسد. تیم الاتحاد که هدایت آن را فرهاد برعهده دارد در بازی با النصر به برد شیرین و پرگلی رسید که تعجب تمام فوتبالی‌ها را به همراه داشت. تیم الاتحاد که در این بازی سه بر یک عقب افتاده بود، توانست با نتیجه پنج بر یک بازی را به اتمام برساند که این نتیجه در نوع خودش بی‌نظیر بود. به همین دلیل بازیکنان استقلال ماجرای این بازی را سوژه بحث خود در تمرین روز گذشته استقلال کردند. فرهاد فصل پیش توانست به همراه استقلال با کسب چند رکورد به قهرمانی برسد و از این لحاظ محبوب هواداران استقلال است.

 بابایی برای سوپرجام مشکلی ندارد
 ‌پیمان بابایی به‌دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده بود در مسابقه گذشته استقلال مقابل هوادار غایب بود و نگرانی‌هایی درباره وضعیتش وجود داشت. با این حال دیروز باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرد که بابایی مشکلی برای بازی با نساجی در سوپرجام لیگ برتر ندارد. پیمان بابایی که روز شنبه با لباس شخصی به محل تمرین رفته بود، دیروز کار خود را برای دیدار با نساجی شروع کرد. البته او در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرد و زیر نظر کادر پزشکی به‌صورت اختصاصی کار کرد. بابایی امروز به تمرینات گروهی استقلال اضافه می‌شود تا همراه اعضای تیم به کرمان سفر کند. البته اینکه این مهاجم گلزن در بازی با نساجی در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد یا خیر با نظر ریکاردو ساپینتو صورت می‌گیرد.

پیام کی‌روش به ساپینتو:
استقلالی‌ها یک روز هم تأخیر نداشته باشند
 ارتباط خیلی خوب کی‌روش و ساپینتو بر هیچ کس پوشیده نیست. طبیعی است که دو هموطن هم این قدر همدیگر را تحویل بگیرند. روز یازدهم آبان ماه بازی استقلال و نساجی در کرمان برگزار می‌شود، به همین دلیل کی‌روش اجازه داده تا بازیکنان ملی‌پوش استقلال در اردوی این تیم حضور داشته باشند و استقلال را در بازی با نساجی همراهی کنند. اما این‌طور که گفته می‌شود کی‌روش به ساپینتو گفته به محض پایان بازی سوپرجام ملی پوشان استقلال بدون حتی یک روز وقفه باید به اردوی تیم ملی اضافه شوند. ساپینتو هم به هموطن خود قول داده استقلالی‌های تیم ملی را بعد از بازی فوراً راهی اردوی تیم ملی کند. بعد از بازی سوپرجام تمام ذهن فوتبالی‌ها معطوف جام جهانی می‌شود. ادامه لیگ برتر هم بعد از بازی‌های جام جهانی خواهد بود و بدون شک دربی مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر است.
 


Page Generated in 0.0054 sec