printlogo


کد خبر: 258538تاریخ: 1401/8/9 00:00
مصاحبه و خبر

دفاع همدانی از بازی اقتصادی استقلال
ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال از بازی دفاعی این تیم مقابل هوادار دفاع کرده است. همدانی می‌گوید: «استقلال این بازی را مدیریت کرد تا بازیکنان تیم برای بازی سوپرجام آماده‌تر باشند. در نهایت هم بازی سختی را برد تا از قافله مدعیان عقب نماند. قاعدتاً با توجه به سابقه استقلال هواداران و کارشناسان انتظار دارند تیم مثل سالیان گذشته تهاجمی بازی کند اما الان شکل فوتبال عوض شده و بیشتر به گرفتن نتیجه فکر می‌کنیم تا اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا باشیم. به همین خاطر مربیان هم سعی می‌کنند تیمشان نتیجه لازم را بگیرد اما در مجموع تعویض‌های ساپینتو نشان می‌داد دوست دارد به گل‌های بعدی دست پیدا کند. ضمن اینکه استقلال موقعیت‌های خوبی هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.»

انتقاد صادقی از مؤمنی
امیرحسین صادقی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برخی نقدها که اخیراً مطرح شده، واکنش نشان داده است: «ساپینتو، سرمربی خوبی است و فقط چون در اوایل با جو فوتبال ایران آشنا نبود، گاهی اوقات ناراحت می‌شد. در بازی هوادار مدیریت رفتار خوبی از خودش نشان داد که نشانگر بالا رفتن شناختش از فوتبال ایران است. انتقاد من رو به دوستانی است که در استقلال سمت مدیریتی دارند اما علیه تیم مصاحبه می‌کنند. آقای عضو هیأت مدیره شما باید در این شرایط نگران درد دل مردم و هواداران باشید نه اینکه با کار نسنجیده تیم را به حاشیه ببرید. وظیفه هیأت مدیره مشخص است، دلیلی ندارد قبل بازی سوپرجام، درباره مسائل فنی صحبت کنند و با دلگیری بازیکنان انگیزه آنها را کاهش بدهند. ضمن اینکه باید در حوزه کاری خودشان جوابگو باشند. جوابگوی بدهی به جا گذاشته در دوران مدیریت قبلی و شاهکار مدیریتی‌تان باشید! خواهشاً با صحبت‌های حساب نشده خودتان، یک جام و قهرمانی را از تیم دریغ نکنید.»

باهنر میزبان قطعی سوپرجام
بر سر برگزاری سوپرجام بحث و جدل‌های بسیاری بود و هم باشگاه نساجی و هم باشگاه استقلال بارها خواستار تغییر محل برگزاری و تغییر ورزشگاه بودند که هیچ‌یک از این درخواست‌ها در نهایت مورد قبول واقع نشد و قرار است برنامه طبق دستورالعمل سازمان لیگ جلو برود. از سازمان لیگ فوتبال خبر می‌رسد که درخواست استقلال برای تغییر محل سوپرجام رد شده و قرار نیست ورزشگاه دیگری برای میزبانی از این مسابقه انتخاب شود. با این تفاسیر استقلال و نساجی از ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان برای کسب جام قهرمانی تلاش خواهند کرد.


Page Generated in 0.0059 sec