printlogo


کد خبر: 258517تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر


حسینی فیکس است کریمی شاید
ایرانی‌ها مقابل شگفتی‌ساز لیگ ترکیه
در هفته دوازدهم سوپرلیگ ترکیه، کایسری‌اسپور که این فصل از وجود دو بازیکن ایرانی به نام‌های علی کریمی و مجید حسینی در ترکیب خود سود می‌برد، به مصاف آدانادمیراسپور می‌رود. آدانادمیراسپور شگفتی‌ساز این فصل لیگ ترکیه بوده که از 11 بازی 22 امتیاز کسب کرده و بالاتر از تیم‌های قدرتمندی نظیر بشیکتاش و گالاتاسرای و بعد از فنرباغچه در رده دوم جدول ایستاده است. کایسری‌اسپور در حالی میزبان رقیب قدرتمند خود است که 19 امتیاز به دست آورده و جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارد. مجید حسینی این فصل 9 بار در ترکیب کایسری‌اسپور قرار گرفته و 779 دقیقه در زمین حضور داشته. او نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی هم بازیکن مؤثری برای کایسری‌اسپور بوده و هواداران و کادرفنی این تیم از عملکرد او رضایت کامل دارند. علی کریمی هم که این فصل یکی، دو بار با محرومیت و مصدومیت مواجه شده، 4 بازی برای کایسری‌اسپور انجام داده و 176 دقیقه در زمین بوده. این دو بازیکن در شرایطی آماده تقابل با آدانادمیراسپور می‌شوند که حسینی در ترکیب اصلی خواهد بود اما مشخص نیست کریمی هم به جمع یازده بازیکن ثابت تیمش برمی‌گردد یا نه؟

تیم مجیدی  تیم هفته
شبکه «ابوظبی اسپورت» امارات بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر این کشور موسوم به «ادنوک للمحترفین» را معرفی کرد. اتحاد‌کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با کامبک طلایی مقابل الوصل، صدرنشین لیگ و با دست یافتن به نتیجه تساوی 2-2 به عنوان بهترین تیم هفته لیگ امارات انتخاب شد. کارشناس شبکه ابوظبی درباره این انتخاب گفت: «اتحاد کلباء در ورزشگاه الوصل صدرنشین لیگ امارات 2 بر صفر عقب بود ولی با قدرت موفق شد این بازی را به نتیجه تساوی 2-2 بکشاند. این بازی بزرگ اتحاد کلباء با هدایت مجیدی باعث شد تا این تیم را به عنوان تیم هفته انتخاب کنیم.» شاگردان فرهاد مجیدی اکنون با گذشت 7 هفته از لیگ برتر امارات در رده هشتم لیگ قرار دارند.

بخیه زد، مشکلش حاد نیست
جهانبخش در تمرین فاینورد
علیرضا جهانبخش در مسابقه پنجشنبه فاینورد و اشتورم گراتس در لیگ اروپا از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۶۰ از زمین خارج شد. این مصدومیت در فاصله ۲۲ روز تا آغاز جام جهانی قطر نگرانی‌های زیادی را برای کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش ایجاد کرد. با این وجود طبق پیگیری‌های صورت گرفته مصدومیت جهانبخش حاد نیست. وی پس از این آسیب‌دیدگی با نظر پزشکان باشگاه فاینورد دست خود را بخیه زد که البته در روزهای آتی این بخیه‌ها را باز می‌کند و بدون مشکل به تمرینات تیمش بازمی‌گردد. با اعلام مدیر رسانه تیم ملی ایران، جهانبخش طی امروز یا فردا تمریناتش را با فاینورد شروع می‌کند و مشکلی برای همراهی ایران در جام جهانی نخواهد داشت.
 
 


Page Generated in 0.0041 sec