printlogo


کد خبر: 258506تاریخ: 1401/8/8 00:00
21 روز تا جام جهانی



مداوای رایگان در قطر
دارندگان «حیا کارت» در صورت بیماری برای استفاده از اقدامات پزشکی در قطر مشکلی نخواهند داشت. این را روزنامه تلگراف انگلیس نوشته و به هواداران فوتبال این کشور برای گرفتن خدمات پزشکی در قطر این‌طور مشورت داده:
به طور کلی توصیه می‌شود که بیمه درمانی بین‌المللی با پوشش گسترده داشته باشید، در غیر این صورت اگر حادثه‌ای رخ دهد ممکن است مجبور به پرداخت هزینه زیادی شوید. اخیراً اعلام شده است افرادی که در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت می‌کنند به تمام خدمات پزشکی قطر اعم از دولتی و خصوصی دسترسی خواهند داشت و همچنین کلینیک‌هایی در استادیوم‌ها، مناطق هواداران (Fan Fest)، ویلاها و بندرگاه‌ها وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، آمبولانس‌ها از افرادی که به‌دلیل حوادث، نیاز به انتقال فوری دارند، پشتیبانی می‌کنند، فقط کافی است با شماره ۹۹۹ تماس بگیرید تا از خدماتی که ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود استفاده کنید. برای درمان بیماری‌های جزئی مانند سوختگی، رگ به رگ شدن، سردرد یا ناراحتی عمومی، می‌توانید به برخی از ۱۳ بیمارستان خصوصی که در بیمه نامه ذکر شده است مراجعه کنید اما بیمارستان‌های دولتی نیز برای کسانی که «حیا کارت» دارند سرویس ارائه خواهد داد. هرچند این هزینه‌ها رایگان نخواهد بود.
 

چرا دخئا خط خورد؟
گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا حکایت از آن دارد که لوئیس انریکه نام داوید دخئا را در فهرست اولیه و 55 نفره خود قرار نداده تا رویای جام جهانی سوم، خیلی زود برای دروازه‌بان منچستریونایتد به پایان برسد. مربیان 32 تیم حاضر در جام جهانی، هفته گذشته فهرست 55 نفره خود را معرفی و به فیفا اعلام کردند؛ فهرستی که 26 مسافر نهایی قطر نیز از درون آن انتخاب خواهند شد. لوئیس انریکه نیز فهرست بازیکنان منتخب خود را معرفی کرده و هرچند این فهرست بیشتر جنبه محرمانه داشته، اما «آاس» گزارش داده داوید دخئا، جایی در میان 5 دروازه‌بان منتخب انریکه نداشته است. بر مبنای این گزارش داوید رایا (برنتفورد)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)، روبرت سانچز (برایتون)، کپا آریزابالاگا (چلسی) و داوید سوریا (ختافه) 5 دروازه‌بان انریکه در این فهرست هستند. پیش‌بینی می‌شود در نهایت سیمون، رایا و سانچز 3 سنگربان حاضر در فهرست نهایی باشند که به قطر می‌روند. آخرین بازی دخئا درون دروازه تیم ملی اسپانیا اکتبر 2020، دقیقاً 2 سال قبل بود.


Page Generated in 0.0045 sec