printlogo


کد خبر: 258503تاریخ: 1401/8/8 00:00
فیفا اخطار تعلیق داد
احتمال حذف تونس از جام جهانی


تیم ملی تونس در جام جهانی پیش رو با فرانسه، دانمارک و استرالیا همگروه است. آنها قرار است قبل از جام جهانی در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف ایران بروند. البته ممکن است تونس بزودی از سوی فیفا تعلیق شود و رؤیای حضور در قطر را فراموش کند!  «کمیل دگویچه» وزیر ورزش تونس در صحبت‌های اخیر خود چندین مرتبه از احتمال انحلال فدراسیون فوتبال کشور حرف زده و در همین راستا فیفا از او خواسته به طور صریح در این رابطه توضیح بدهد.
کنی جین ماری، مدیر اجرایی فدراسیون‌های عضو فیفا در این رابطه این‌طور واکنش نشان داده است: «فیفا به فدراسیون فوتبال تونس این موضوع را یادآوری کرده که آنها باید به‌صورت کاملاً مستقل عمل کنند و هشدار داده که در صورت عدم پایبندی به اصول تعریف شده ممکن است با اعمال مجازاتی نظیر تعلیق مواجه شوند.» فیفا که امسال فدراسیون‌های زیمباوه و کنیا را هم تعلیق کرده به مسئولان فدراسیون فوتبال تونس تا جمعه پیش رو فرصت داده تا درباره ابهامات دخالت دولت در امور فوتبال این کشور توضیح بدهند.
سهیل خمیرا، خبرنگار تونسی، تماس برای تعویق تاریخ شروع مسابقات لیگ داخلی را دلیل حساسیت فیفا بر عملکرد مستقل فدراسیون فوتبال تونس عنوان کرده است.
 


Page Generated in 0.0057 sec