printlogo


کد خبر: 258492تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر



مدافع چپ سرخپوشان در کمپ تیم ملی
کارلوس کی‌روش در راستای اجرای برنامه خود می‌خواهد تعدادی از بازیکنان جوان و مستعد تیم‌های پایه را کنار ملی‌پوشان بزرگسال در تمرینات در اختیار داشته باشد. به همین دلیل تعدادی از بازیکنان تیم ملی امید ایران به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند. محمدمهدی احمدی، بازیکن با آتیه پرسپولیس نیز جزو نفرات دعوت شده است که در اردو و تمرینات تیم ملی حضور خواهد یافت.

آکادمی پرسپولیس پولدار شد
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر پاداش و ده درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بود، دیروز دستمزد اعضای تیم‌های پایه را نیز به حساب آنها واریز کرد.
این در حالی است که لیگ تیم‌های پایه به میانه‌های خود رسیده و با این پرداختی به اعضای تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان، تیم‌های پایه پرسپولیس روحیه بهتری خواهند گرفت. تیم‌های پایه پرسپولیس این فصل از نظر نتایج، عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته‌اند. گفتنی است هفته گذشته به تیم‌های پایه پرسپولیس هم پاداش پرداخت شده بود.

داریوش مصطفوی در جمع خبرنگاران اعلام کرد
سرخابی‌ها در معرض حذف مجدد از آسیا
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
داریوش مصطفوی رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای دیروز بعد از ترک فدراسیون، دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد. مصطفوی در ابتدا با بیان اینکه شخص او از سوی AFC تعلیق نشده و این تعلیق صرفاً برای کمیته بوده است، گفت: «علت این تعلیق، خرابکاری باشگاه‌های بزرگ، آماده نبودن زیرساخت‌ها و آنچه که باعث صدور مجوز می‌شود، بود. امسال مشخص نیست اعضای کمیته چه کسانی هستند، چون AFC آنها را تعیین می‌کند. هشدار می‌دهم اگر وضع مثل پارسال باشد پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر، تراکتور و باشگاه‌های بزرگ بازهم محروم خواهند شد.»
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در پاسخ به احتمال سقوط این تیم‌ها به دسته پایین‌تر گفت: «احتمال سقوط به لیگ دسته دوم و سوم هم هست. سال‌ها ارفاق کردیم. فوتبال ایران به این باشگاه‌ها ارفاق کرد ولی نفهمیدند چون آدم دقیق برای جای دقیق نداشتند. رانت در این امر دخیل بود. فشار باید روی مدیران و هیأت مدیره باشگاه‌ها باشد و به مردم آمار بدهند که از روزی که محروم شده‌اند تا الان چه کار کرده‌اند. همه چیز مثل قراردادها مخدوش است.»

 


Page Generated in 0.0053 sec