printlogo


کد خبر: 258490تاریخ: 1401/8/8 00:00
دربی باکیفیتی در پیش است
گولسیانی:من نوستراداموس نیستم


گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در کنار سایر عناصر خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را با دریافت تنها سه گل خورده در اختیار دارند. به بهانه پیروزی پرسپولیس و ادامه صدرنشینی این تیم مقابل مس کرمان گفت‌و‌گویی اختصاصی با گولسیانی داشتیم.

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار

در رابطه با برد اقتصادی که در ورزشگاه آزادی مقابل مس کرمان کسب کردید چه صحبتی داری؟
فکر می‌کنم یک گل هم برای کسب سه امتیاز کافی است البته دوست داشتیم گل‌های بیشتری را می‌زدیم اما به هر حال جریان بازی این‌گونه رقم خورد که ما با یک گل برنده باشیم و سه امتیاز را در هفته پایانی قبل از تعطیلات به خودمان اختصاص دهیم و در صدر بمانیم.
فکر نمی‌کنی اگر با دو مهاجم بازی می‌کردید با نتیجه و شرایط بهتری تیم مس را شکست می‌دادید؟
سرمربی تیم سیستم و تاکتیک خاص خودش را دارد و همه چیز را با جزئیات پیش‌بینی و آماده می‌کند و تیم را برای هر بازی بنا به تیمی که با آن بازی داریم تمرین می‌دهد و بازیکنان تیم را آماده می‌سازد به همین دلیل ما به بهترین شکل ممکن آماده شدیم و برای بازی با مس کرمان در بهترین شرایط ممکن قرار داشتیم و برای دقیقه به دقیقه بازی توجیه بودیم و از شرایط فنی خیلی خوبی بهره می‌بردیم و در نهایت هم برنده شدیم.
در رابطه با گلزنی دیاباته که مانند لوکادیا خیلی در گلزنی موفق نشان داد چه نظری دارید؟
خوشحالم که دیاباته گل زد چون این گل خیلی به لحاظ روانی دیاباته را جلو می‌اندازد و روی او تأثیر مثبت می‌گذارد. شیخ دیاباته از مصدومیت برگشته بود و من اطمینان دارم که دیاباته گل‌های بیشتری را در ادامه فصل برای پرسپولیس به ثمر خواهد رساند.
فکر نمی‌کنی با باخت خانگی بد‌تان مقابل تراکتور و گاهاً تساوی‌های بدی که کسب کردید در بعضی از بازی‌ها قابل انتظار ظاهر نشدید؟
در بازی مقابل تراکتور روی اشتباه خودمان نتیجه بازی را واگذار کردیم اما راحت دوباره خودمان را پیدا کردیم و موفق شدیم سه امتیازها را بگیریم و  به صدر برسیم که نکته بسیار مهمی برای ما بود و شخصیت بالای تیم ما را نشان داد. در بازی با تراکتور در آن روز خاص خیلی تنش و استرس داشتیم و به نوعی اصلاً تمرکز لازم را نداشتیم به همین دلیل نتیجه را در ورزشگاه آزادی واگذار کردیم.
در مورد دربی بعد از تعطیلات طولانی جام جهانی چه نظری ‌داری؟ آیا دربی باکیفیتی را بعد از تعطیلات شاهد خواهیم بود؟
قطعاً دربی باکیفیتی را شاهد خواهیم بود چون هر دو تیم بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارند و از آن بهره می‌برند. هر دو تیم هم به اهمیت بازی دربی و نتیجه آن بخوبی واقف هستند و خوب می‌دانند که دربی نه تنها به لحاظ نتیجه بلکه به لحاظ روحی روانی و کیفیت فنی روی عملکرد دو تیم تأثیر فراوانی خواهد داشت و اعتقاد دارم که بازی باکیفیت و خوب و سطح بالایی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.
جام جهانی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و در رابطه با صعود ایران از گروهش چقدر شانس قائل هستید؟
برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده و فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی ایران توانایی صعود از گروهشان را دارند اما با وجود این بازی‌های سختی در انتظار ایران خواهد بود.
به‌عنوان بهترین مدافع فکر می‌کنی چه مدافعی بهترین مدافع جام جهانی خواهد شد؟
واقعاً نمی‌دانم چه مدافعی بهترین مدافع جام جهانی خواهد شد چون نوستراداموس نیستم و در این زمینه نمی‌توانم صحبت خاصی داشته باشم.


Page Generated in 0.0060 sec