printlogo


کد خبر: 258486تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر

تعطیلی دوهفته‌ای تمرینات تراکتور با تصمیم بردیف
با تصمیم قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور، تمرینات این تیم پس از دیدار با ملوان به مدت دو هفته تعطیل شد و دور جدید تمرینات سرخپوشان تبریزی از تاریخ 19 آبان ماه آغاز خواهد شد.
قربان بردیف و اعضای کادر فنی و بازیکنان خارجی تراکتور نیز برای گذراندن تعطیلات به کشورهای خود سفر کرده‌اند و با آغاز دور جدید تمرینات به ایران باز‌خواهند گشت.
همچنین تراکتوری‌ها در تعطیلات حدوداً 40 روزه لیگ برتر دو اردوی آماده‌سازی نیز در کشورهای ترکیه و امارات برپا خواهند کرد.

مشکل نساجی برای بازی سوپرجام
دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در سوپر‌کاپ باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.
کاروان نساجی روز سه‌شنبه با پرواز چارتر هواپیمایی وارش عازم کرمان خواهد شد اما این تیم با مشکل جدی هتل محل اقامت مواجه شده است.
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی با تأیید این خبر توضیح داد: «از روز چهارشنبه که محل برگزاری این دیدار اعلام شده است ما 4 نامه زده‌ایم و مشکل خود را برای گرفتن هتل اعلام کرده‌ایم.»
 او ادامه داد: «وقتی شهری برای میزبانی انتخاب می‌شود باید امکانات آن شهر هم برای میزبانی مهیا باشد. ما یک نامه به هتل پارس کرمان زده‌ایم که آنها به ما گفتند استقلال در این هتل حضور دارد و از سوی دیگر هم در آن روز یک سمینار برگزار خواهد شد و این هتل گنجایش میزبانی از تیم ما را ندارد.»
مدیرعامل نساجی افزود: «‌یک نامه هم به سازمان لیگ ارسال کردیم و مشکل خود را اعلام کردیم و منتظر رسیدگی به آن هستیم. واقعاً نمی‌دانیم بر چه اساسی میزبانی را به شهری می‌دهند که به ما هتل نمی‌دهد.»

کارت قرمزی که باورش سخت بود
اتفاق بحث برانگیز و جنجالی دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، اخراج سعید غلامعلی بیگی، مدافع راست نساجی بود.
 بیگی که یکی از مهره‌‍‌های تأثیرگذار نساجی در بازی‌های قبلی بود، در دقیقه 30 بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.
 او در دقیقه 13 کارت زرد اول خود را دریافت کرد و در دقیقه 30 بعد از خطا روی میلاد فخرالدینی دومین اخطار و کارت قرمز را جلوی چشمانش دید.
 این بازیکن بعد از دریافت کارت قرمز در بهت و حیرت فرو رفته بود. او نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت و ثانیه‌هایی مبهوت در زمین ایستاده بود و نمی‌توانست این تصمیم را باور کند.
 


Page Generated in 0.0049 sec