printlogo


کد خبر: 258485تاریخ: 1401/8/8 00:00
سجاد بازگیر: امیدوارم به نتایجی که می‌خواهیم برسیم

سجاد بازگیر، مهاجم ملوان درباره بازی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «شرایط برای ما سخت شده بود چرا که از لحاظ کیفی خوب بودیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم و همین یک امتیاز هم برای ما خوب بود. در این بازی تیم تحت فشار بود چرا که از شرایط آب و هوایی سطح دریا به ارتفاع رفته بودیم و این کمی بازیکنان ما را اذیت کرد ولی نکاتی که کادر فنی می‌خواست را انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم در ادامه نیز روند به نوعی باشد که تیم در جدول بالا بیاید.»
  او درباره اعتراض تراکتوری‌ها به داوری و صحبت‌های حجت حق‌وردی مبنی بر اینکه پنالتی ملوان در این بازی درست نبود، توضیح داد: «فکر می‌کنم تمام جر و بحث تراکتوری‌ها روی گل دوم در نیمه دوم بود. من خودم وقت نکردم بازی را دوباره ببینم اما فکر می‌کنم گل آنها درست بود. اشتباهات داوری برای ما هم بوده و در دیدار با پیکان، هوادار، صنعت نفت و ذوب‌آهن از داوری ضربه خوردیم. در مورد پنالتی ما هم همه گفتند پنالتی بوده است. خود من در دو متری دروازه بودم و دیدم که حجت چطور روی بازیکن ما خراب شد. واقعاً نمی‌دانم چرا مدعی است که پنالتی نبوده داور نزدیک به صحنه بود و به درستی هم سوت زد.»
مهاجم ملوان درباره عملکردش در این فصل  اینطور گفت: «سعی می کنم همیشه زحمتی که بچه ها می‌کشند را به ثمر بنشانم. کادر فنی هم همیشه از لحاظ روانی و فنی با من صحبت می‌کند تا خودم را در سطح بالایی نگه دارم و اول به تیم و بعد به خودم کمک کنم. امیدوارم به نتایج دلخواهی که می‌خواهیم برسیم.»
او ادامه داد: «سال گذشته ملوان عالی کار کرد و باتجربه تر شد. امسال هم شرایط تیم خوب است و این را هم بگویم که از لحاظ فردی من همیشه دوست دارم در تیمی باشم که لذت ببرم. به قول آقا مازیار بازیکن باید همیشه در جایی باشد که آرامش داشته باشد.»


Page Generated in 0.0060 sec