printlogo


کد خبر: 258480تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر

محمدرضا آزادی: برای پیروزی مقابل نساجی یکدل شده بودیم
محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک درباره بازی تیمش مقابل نساجی می‌گوید: «ما یکدل شده بودیم تا در این بازی به پیروزی برسیم. نساجی تیم خوب و قابل احترامی است، ولی اکثر بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های‌شان از شکست دادن تیم ما حرف می‌زدند و تصور می‌کردند می‌توانند نساجی را راحت شکست بدهند، ولی ما یک فوتبال خوب انجام دادیم و سه امتیاز شیرین گرفتیم.»  او درباره عملکردش در این فصل توضیح داد: «این حرف درست است، ولی به‌ هر حال من هم تلاشم را کرده‌ام و سعی می‌کنم نکاتی را که کادر فنی می‌خواهد در زمین مسابقه پیاده کنم. باید از اعتماد مربیان آلومینیوم تشکر کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم. من زیاد اهل حرف زدن نیستم و سعی می‌کنم که خیلی خوب تمرین کنم و در زمین مسابقه بهترین نمایش را به اجرا بگذارم.»
 
روزبه سینکی: توقعات از تیم ما بالا است
روزبه سینکی دروازه‌بان پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش می‌گوید: «پیروزی خوب هفته گذشته کمک کرد تا اعتماد به نفس‌مان را دوباره به دست بیاوریم. به هیچ عنوان شایسته دو شکست پیاپی نبودیم بخصوص مقابل آرمان گهر در تمام طول بازی توپ و میدان در اختیار ما بود اما نتیجه را واگذار کردیم. بازی برابر استقلال خوزستان هم شرایط عجیب خودش را داشت؛ از تغییرات زیاد در خط دفاعی تیم ما تا اشتباهات داوری. البته تقصیر را به گردن شخص دیگر نمی‌اندازیم و از شکست‌های‌مان فقط درس می‌گیریم و باتجربه‌تر می‌شویم.»
 او درباره پیروزی تیمش مقابل خوشه طلایی توضیح داد: «توقعات از تیم ما بالاست. ما می‌دانیم در چه تیم با شخصیت و محبوبی بازی می‌کنیم اما انتظار داریم کمی صبورانه‌تر با ما برخورد شود. ایمان رزاقی راد مربی جوان و آینده‌داری است و فقط نیاز به حمایت دارد. فوتبال ما به این دست از مربیان که به ارائه فوتبال روز دنیا علاقه دارند، نیاز دارد و نباید با انتقادات زیاد از حد آنها را تخریب کنیم. موفق شدیم تیم خوب خوشه طلایی را شکست دهیم آن هم در حالی که شدیداً تحت فشار بودیم. تلاش می‌کنیم تا این برد‌ها ادامه‌دار‌تر باشد.»

مجید عیدی: یک امتیاز برای بازی خارج از خانه بد نیست
مجید عیدی هافبک ملوان درباره پیروزی تیمش مقابل نساجی توضیح داد: «با وجود اینکه بازی خارج از خانه بود اما دنبال 3 امتیاز مسابقه بودیم. البته تراکتور هم موقعیت‌های خوبی داشت و طبیعی بود که در خانه دنبال برد باشد. هر دو تیم موقعیت گلزنی زیاد داشتیم، منتهی تلاش دو تیم به تساوی و یک امتیاز رسید. برای ما که خارج از خانه بازی کردیم یک امتیاز بد نیست.»
 


Page Generated in 0.0045 sec