printlogo


کد خبر: 258478تاریخ: 1401/8/8 00:00
سکوت عجیب مسئولان تیم خوزستانی
مسجدسلیمان در دوراهی تغییر یا حمایت

شیوا شیرمردی
روزنامه نگار

نفت مسجدسلیمان این روزها شرایط خوبی ندارد. تیمی که در حد یک مدعی در بازی‌های ابتدایی لیگ ظاهر شد، حالا وضعیت عجیبی ‍پیدا کرده و شکست‌های سنگینی متحمل می‌شود. نفت مسجدسلیمان که در بازی با پرسپولیس و استقلال نمایش خیرکننده و مقتدرانه‌ای داشت، بعد از تعطیلی لیگ که با انجام هفته ششم، فرا رسید کاملاً متفاوت شد و تا الان در ۵ هفته اخیر تنها یک امتیاز به دست آورده. نفت مسجدسلیمان در مقابل نساجی با ۴ گل شکست خورد، بعد از آن برابر گل‌گهر سیرجان متحمل شکست ۵ بر صفر شد، در بازی با تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ باخت و فقط مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید. با این روند رضا مهاجری سرمربی تیم تصور می‌کرد شرایط دارد بهتر می‌شود و احتمالاً در بازی ذوب‌آهن اصفهان می‌توانند پیروز میدان شوند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه با نتیجه ۵ بر یک شکست خوردند تا حالا ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را از آن خود کنند. تیمی که در ۴ بازی ۱۷ گل خورده و شاید چند گل هم به خاطر خوش‌شانسی نخورد. با این شرایط، هواداران نفت مسجدسلیمان که تا الان نشان دادند پشتیبان رضا مهاجری هستند، تحمل‌شان تمام شد و خواستار تغییر شدند. البته عده‌ای از آنها فقط خواستار برکناری مهاجری و حتی هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان هستند و فکر می‌کنند این نتایج آبروی تیم‌شان را برده اما عده دیگری معتقدند تعدادی از بازیکنان باید تغییر کنند تا تیم بتواند به روزهای خوبش برگردد.
حالا رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان و هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه در دو راهی ماندند. مهاجری قبلاً بحث استعفا را مطرح کرده بود و خواستار آن شد اما باشگاه موافقت نکرد. هیأت مدیره باشگاه در این جلسه از مهاجری خواست با قدرت کارش را ادامه دهد. البته حالا شاید دیگر این حمایت‌ها مثل قبل نباشد چون هواداران ناراحت و عصبانی هستند. هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان هم که شعارها را سمت خودش می‌بیند مانده که چه کند. از یک طرف فکر می‌کند برکناری بهترین کار است و با این تصمیم می‌تواند هواداران را تا حدودی آرام کند اما در طرف دیگر شرایط برای انتخاب سرمربی جدید مهیا نیست. در واقع هیچ مربی‌ای با این شرایط مالی و وضعیتی که نفت مسجدسلیمان در شهر خودش حتی یک هتل برای اسکان ندارد، به راحتی قبول نمی‌کند به آنجا برود. مربیان دیگر هم که چنین شرایطی را قبول می‌کنند حتی سطح کاری‌شان نسبت به مهاجری پایین‌تر است. با این شرایط فکر می‌کنند ماندن مهاجری شاید بهتر باشد اما با چند تغییر در ترکیب تیم. این دو راهی همه چیز را بلاتکلیف گذاشته است.
با این حال به نظر می‌رسد بحث برکناری رضا مهاجری محتمل‌تر است. چراکه نام رضا عنایتی به عنوان گزینه جانشینی به گوش می‌رسد. البته اگر عنایتی به تیم امید نرود، چراکه گفته می‌شود او  گزینه اصلی هدایت تیم امید ایران است و اگر برای این پست انتخاب شود، بدون شک هدایت هیچ تیم باشگاهی را قبول نخواهد کرد. پس اگر رضا عنایتی از بین گزینه‌های هدایت نفت مسجدسلیمان خارج شود، باز هم همان دو راهی به قوت خود باقی خواهد ماند.
در رابطه با هومن افاضلی هم یکسری صحبت مطرح است که احتمال دارد جانشین رضا مهاجری شود اما کارشناسان فوتبال خوزستان که از ابتدا مخالف حضور او در مسجدسلیمان بودند، معتقدند اگر افاضلی می‌توانست به تیم کمک کند در کنار مهاجری این کار را انجام می‌داد. پس به عنوان سرمربی هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. به هر حال تنها چیزی که تا الان مشخص شده این است که باشگاه نفت مسجدسلیمان ظاهراً تمایل چندانی به ادامه همکاری با رضا مهاجری به عنوان سرمربی ندارد اما گزینه‌ای برای جانشینی هم نمی‌توانند انتخاب کنند. اگر مسأله گزینه جانشینی حل شود بدون شک رضا مهاجری از هدایت نفت مسجدسلیمان برکنار خواهد شد چراکه تعطیلات یک ماه و نیمی هم شروع شده و این زمان برای تغییر سرمربی بسیار مناسب خواهد بود. هر چند که این زمان می‌تواند برای تغییر در بازیکنان هم کارساز باشد. تا الان که اکثر مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان و حتی خود رضا مهاجری سکوت کرده‌اند که باید دید نتیجه این سکوت عجیب چه خواهد شد.


Page Generated in 0.0050 sec