printlogo


کد خبر: 258467تاریخ: 1401/8/8 00:00
منچستریونایتد – وستهم؛ ساعت 19:45
یونایتد امیدوار به ادامه روند خوب

منچستریونایتد امشب در لیگ برتر انگلیس قرار است با وستهم دیدار کند. آنها به‌دنبال دومین پیروزی‌ پیاپی‌شان در اولدترافورد هستند. یونایتد در لیگ اروپا توانست شریف تیراسپول را شکست دهد و وستهم هم در لیگ کنفرانس اروپا مقابل سیلکبورگ با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.
کریستیانو رونالدو در بازی با شریف به ترکیب یونایتد برگشت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ‌یونایتد پس از چند نتیجه ضعیف مانند باخت چهار بر صفر مقابل برنتفورد و شکست شش بر سه برابر منچستر سیتی، حالا به‌دنبال آن است که روند خوب خود را ادامه دهد. آنها اخیراً تاتنهام را هم با نتیجه دو بر صفر برده‌اند و در استمفورد بریج هم نزدیک بود چلسی را شکست دهند.
یونایتد پس از باخت دو بر یک مقابل برایتون در هفته اول لیگ برتر، دیگر در ورزشگاه خانگی خود نباخته است و توانسته لیورپول، آرسنال و تاتنهام را هم در خانه ببرد.
در سمت دیگر، وستهم از سال ۲۰۰۷ تاکنون در لیگ برتر اولدترافورد پیروز نشده است. آنها شروع خوبی در این فصل نداشتند و هر سه بازی اول خود را باختند. اما این تیم به‌تدریج بهتر شد و چهار پیروزی کسب کرد.
اما وستهم در اروپا عالی بوده است. آنها در گروهشان در لیگ کنفرانس اروپا، هر پنج دیدار خود را برده‌اند.
وستهم هر چند در لیگ در اولدترافورد موفق نبوده، اما فصل گذشته در جام اتحادیه توانست در خانه منچستریونایتد پیروز شود.
 اخبار دو تیم
به نظر می‌رسد که رونالدو بار دیگر نیمکت‌نشین می‌شود و مارکوس رشفورد در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. رافائل واران مقابل چلسی آسیب دید و جام جهانی را هم از دست داد، اما هری مگوایر ممکن است برای اولین بار پس از ماه سپتامبر در ترکیب یونایتد در لیگ قرار بگیرد. آرون ون-بیساکا و آنتونی مارسیال هم شاید دقایقی به میدان بروند.
در وستهم لوکاس پاکتا دچار مصدومیت شانه است و به نظر می‌رسد که الین داونز در مرکز خط میانی بازی خواهد کرد. کریگ داوسون هم آماده شده اما تیلو کرر جایش را در کنار کرت زوما حفظ خواهد کرد.
 ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخئا، دالوت، مگوایر، مارتینس، شاو، کاسمیرو، فرد، آنتونی، فرناندس، سانچو، رشفورد.
 ترکیب احتمالی وستهم: فابیانسکی، جانسن، زوما، کرر، کرسول، سوچک، رایس، بوون، داونز، بن‌رحمه، اسکاماکا.


Page Generated in 0.0057 sec