printlogo


کد خبر: 258449تاریخ: 1401/8/8 00:00
مصاحبه و خبر

رشیدی: تعطیلی لیگ به سود استقلال است
منصور رشیدی اعتقاد دارد تعطیلی لیگ به سود استقلال و پرسپولیس خواهد بود: «تعطیلات به نفع هر دو تیم خواهد بود چون در چند هفته اخیر چیز خاصی از آنها ندیدیم. این‌طور نبوده که موقعیت‌های زیاد و خیلی خوب روی دروازه حریفانشان ایجاد کرده باشند. هم استقلال و هم پرسپولیس اقتصادی می‌برند و امتیاز می‌گیرند. به همین خاطر در تعطیلات می‌توانند از نظر برنامه‌های تاکتیکی بیشتر کار و تمرین کنند.» رشیدی توصیه‌ای هم به ساپینتو دارد: «برای گل زدن فقط نباید از جناحین حرکت کرد. باید برای استفاده از عمق یا شوتزنی هم برنامه‌ریزی کرد. متأسفانه در استقلال و پرسپولیس این حرکات خیلی کم دیده شده و اگر هم بوده کارساز نبوده است. هر دو تیم از نظر فوتبالی عملکرد خوبی ندارند و هواداران‌شان راضی نیستند. اگر در هر نیمه سه چهار موقعیت صددرصد داشتند و گل نمی‌زدند هم قابل قبول بود اما این‌طور نیست و موقعیت‌سازی چندانی از آنها دیده نمی‌شود.»
 
پاداش ویژه در انتظار بازیکنان استقلال
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند برای قهرمانی در سوپرجام پاداش درخوری را به بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم اهدا کنند. گرچه قهرمانی در این جام به لحاظ فنی چندان ارزشمند نیست اما این هم بهانه‌ای است تا مدیران باشگاه استقلال به بازیکنان و اعضای کادرفنی روحیه بدهند.
 
  با تغییر محل برگزاری سوپرجام موافقت می‌شود؟
باشگاه استقلال زمین ورزشگاه مس رفنسجان را برای بازی فینال سوپرجام پیشنهاد داده اما هنوز مسئولان سازمان لیگ با این درخواست موافقت نکرده‌اند و مشخص نیست این درخواست درنهایت با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال همراه شود یا خیر؟! استقلالی‌ها دیروز هم نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردند تا شاید تغییری حاصل شود.
 
نظر بیانی درباره بازگشت فتح‌الله‌زاده
شاهرخ بیانی درباره بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال گفت: «فتح‌الله‌زاده یک استقلالی است و تجربه خوبی دارد ولی خب به نظرم دلیلی نداشت در این مقطع تغییرات رخ دهد. آجورلو خیلی خوب تیم را مدیریت کرد و در این یک سال و چند ماه هیچ صدای اعتراضی بابت پول و سایر موارد از تیم شنیده نشد در حالی که در دوره مدیران قبلی همه دیدند چقدر اوضاع آشفته بود. اگر هم بنا بر تغییر مدیریت بود باید آخر فصل انجام می‌شد چون این‌طوری تیم ضربه می‌خورد. ممکن است آجورلو به ساپینتو اعتقاد خاصی داشته باشد ولی فتح‌الله‌زاده نه. این را هم بگویم مدیریت دیگر با حرف زدن نیست و باید کار کرد. امیدوارم فتح‌الله‌زاده دوباره سر بزنگاه قلبش درد نگیرد و بخواهد استعفا دهد و کار کند و مفید باشد.»


Page Generated in 0.0052 sec