printlogo


کد خبر: 258443تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر


قهرمانی نیم‌فصل نونهالان استقلال
با منوچهری
 تیم نونهالان استقلال توانست جایگاه نخست را پس از پایان دور رفت مسابقات کسب کند. پس از سوت پایان آخرین بازی از نیم‌فصل اول مسابقات نونهالان استان تهران، این شاگردان امین منوچهری بودند که توانستند مقام نخست را به خود اختصاص دهند. نونهالان استقلالی موفق شدند از ۱۵ بازی نیم‌فصل اول ۳۲ امتیاز کسب کنند، ۳۲ گل به ثمر برسانند و همچنین ۱۵ گل دریافت کنند. شاید مقایسه لیگ برتر پر حاشیه با رده نونهالان جایز نباشد اما از حیث مقایسه می‌توان این موفقیت منوچهری را به قهرمانی نیم‌فصل شاگردان مجیدی در فصل گذشته تشبیه کرد. از جمله رقبای استقلال در راه قهرمانی می‌توان به تیم‌های کیا و سایپا اشاره کرد و همچنین پرسپولیس در این رده از مسابقات در مقام هفتم است.

استقلال بالاخره به الهامی گل زد؛
پایان طلسم ساکت
استقلال در بازی جمعه برابر هوادار موفق شد طلسم 308 دقیقه‌ای تیم‌های ساکت الهامی را بشکند. ساکت الهامی فصل قبل به‌عنوان سرمربی نساجی در 2 بازی رفت و برگشت گلی از استقلال دریافت نکرد ضمن اینکه تیمش در 120 دقیقه بازی جام حذفی هم موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. استقلال اما در بازی روز گذشته برابر هوادار در دقیقه 8 بازی به گل رسید تا طلسم ساکت الهامی شکسته شود و آبی‌ها بعد از مدت‌ها بتوانند به تیم‌های این سرمربی گل بزنند و از آن مهم‌تر به پیروزی برسند. استقلال آخرین بار در بازی برگشت لیگ بیستم توانسته بود نساجی ساکت الهامی را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد و آبی‌ها بعد از مدت‌ها توانستند برابر این سرمربی پیروز شوند.

هشدار ساپینتو به تیم؛
بعد از هفت روز سر تمرین باشید!
با پایان هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های لیگ برتری به جز استقلال و نساجی به تعطیلات قبل از شروع جام جهانی رفتند. آبی‌پوشان باید یازدهم در سوپرکاپ به مصاف قائمشهری‌ها بروند. همین موضوع باعث شده که تعطیلات استقلالی‌ها به تعویق بیفتد. ابتدا گفته می‌شد که استقلالی‌ها قرار است که بعد از سوپرکاپ 10 روز به تعطیلات بروند اما ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با هوادار به شاگردانش گفته است که تعطیلات آنها فقط یک هفته خواهد بود و رأس یک هفته باید سر تمرینات حاضر شوند.
به جز بازیکنان داخلی و ملی‌پوشان استقلال، بازیکنان خارجی استقلال این فرصت را دارند که در روزهای استراحت به کشور خود سر بزنند اما همه خوب می‌دانند که دقیقاً بعد از  هفت روز باید در کنار ساپینتو حاضری خود را ثبت کنند.


Page Generated in 0.0047 sec